Vad var den ihoptrycka bilen på Elmia för bil?

Norde fotointresserad
13 april 2007 · 2 307 Inlägg

Ni som var på Elmiamässan gick kanske förbi bilsports monter där man kunde se en ihoptryckt bil som man skulle gissa märke, modell och mätarställning på..
Nån som har någon idé om vad det kan ha varit för bil?

Själv tror jag på att det var en nissan

OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 april 2007 · 3 804 Inlägg

missa den, bilder?


Bmw osv..
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
13 april 2007 · 605 Inlägg

Var det inte en Hyundai?!... Men modell osv. har jag ingen som helst aning om...

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Skaune
13 april 2007 ·

hahaha den var såååå lätt! Det var en Hyoundai Atos, så lätt o känna igen, hyoudai har alltid engelsk och italiensk text på sina tanklock, antennfästet är ju så typiskt för atosen, men att dom fegade så stort att dom t.o.m lät framlampan sitta kvar? jaja får se om man vinner nått, mätarställningen var ju inte så lätt o veta!

Hee-Maan
13 april 2007 · 3 113 Inlägg

det var ju ett rätt udda och rolig tävling det där big_smile

Semper Fi
Norde fotointresserad
13 april 2007 · 2 307 Inlägg

Axor skrev:
hahaha den var såååå lätt! Det var en Hyoundai Atos, så lätt o känna igen, hyoudai har alltid engelsk och italiensk text på sina tanklock, antennfästet är ju så typiskt för atosen, men att dom fegade så stort att dom t.o.m lät framlampan sitta kvar? jaja får se om man vinner nått, mätarställningen var ju inte så lätt o veta!

aha se där vad fel man kan ha tongue va gissade du på för mätarställning då?

Skaune
13 april 2007 ·

mätarställningen är ju lite svårare, kan ju varit en långmilare, kan ju varit tant lisas söndagsbil! Men tror jag bara drog till med typ 7300 mil? var lite svårt o tyda från skicket på bilen! hahaha!tongue

okkar
13 april 2007 · 694 Inlägg

japp en atos:p ja gissade på 9000 fan den hade ju inte rullat något alls knappt:P

Skaune
13 april 2007 ·

jasså , tävlingen är redan avgjord? fan visste att de var en lågmilare, varfrör skreev jag så högt! vad vann man förresten?

JPalm
13 april 2007 · 338 Inlägg

Var det inte en Hyondai Sonata typ 98 - 99 års modell ? Tyckte det såg ut som en sedan om man kollade på bakdelen av skrot högen. Är svaret redan redovisat så skriv tongue
http://images.consumerguideauto.howstuffworks.com/autoreview/400x266/1999-2001-Hyundai-Sonata-00803021990001.JPG

Nissan 200sx S13
Moser .-ϻΘϨƎЯ
13 april 2007 · 1 313 Inlägg

ingen som har nån bild, missade den totalt!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Sebbson
13 april 2007 · 40 Inlägg

Det enda jag vet är att det är en Hyondai. På en plastbit fanns det ett hyondaimärke... Har ingen koll på sådana skitbilar så vettefan vad det är för modell. Har tyvärr ingen bild på den ihoptryckta bilen.

Edit: Hyondai Coupé är dock fin cool

Senast redigerat av Sebbson (13 april 2007)

Dagens Tanke: Om det inte är meningen att vi ska äta djur, varför är de då gjorda av kött?
beemern .......
13 april 2007 · 2 655 Inlägg

allså va aldrig på detta för inträdet va så satans dyrt så ja sket i de men va handlar de om då. allså va de en riktigt jävla krockad bil som man skulle gissa på eller vad? :S tongue...

nightmare Nightmare racing
13 april 2007 · 165 Inlägg

jag gissade på att det var en hyundai atos art kommer inte i håg vad jag satte för mätarställning

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
13 april 2007 · 1 781 Inlägg

det va en Hyundai Atos .. jag vet till och med exakt mätarställning big_smile

Team Insane Racing
Ena Colaberoende
13 april 2007 · 1 219 Inlägg

Hundai Atos skrev jag också med en mätarställning på 6400 Mil.

ska bli kul att se hur illa eller bra man låg till när svaret kommer.

/Ena

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
13 april 2007 · 1 781 Inlägg

Mätarställningen va 1638mil..... vi va nere och kolla på instrumentpanelen som låg ihoptryckt på golvet haha big_smile

Team Insane Racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang