Har äntligen införskaffat mig en bil som jag länge velat ha, en solid röd S60! Bilen är min bruksbil men jag har en del saker som jag vill/kommer förbättra med den: - Multimedia/billjud. - Interiör/exteriör. - Förbättrad... Visa mer
Jävla skillnad på framsätet då, kul att du tänkte på att använda tejpen för att visa skillnaden
Ja visst blev det, helt galet! Ja man ser ju skillnaden mycket bättre då!
Är det där medlet enbart för skinnklädsel eller funkar det för oss som har halvskinn också tro?
Jag skulle tippa på att man enbart bör använda medlet på skinn, det återfettar ju skinnet och sånt där. Men du kan ju alltid använda två olika medel, det är ju bra att ta hand om skinnklädseln med speciella medel så det håller länge!
Efter att det snöat mer än på hela vintern för några dagar sen (och nu smält bort och blivit varmt och skönt igen) så blev det äntligen dags för att byta till sommardäck!
Köpte lite däckglans också för att däcken ska se lite fräschare ut.
Blev ett byte av hjulbultar också, dom gala var inte så fräscha.. Fanns dock inte tillräckligt många nya hjulbultar så får köpa fler så det blir nya runt om!
Bilen fick sig en liten tvätt också, perfekt nu när det torkat upp på marken!
snyggt svart film på dimljusen fram kanske skulle va något? en tanke bara
Tack! Ja kanske det, aldrig tänkt på det faktiskt, tack för tipset!
tänkte de passar bättre till dom svarta lyktorna film dit från biltema e la 60 spänn så skadar ju inte o pröva.. tips är väl o använda sig av en hårtork/varmluft pistol så sätter du dit de enkelt.. o klart montera ner dom när du gör det
snyggt svart film på dimljusen fram kanske skulle va något? en tanke bara
Tack! Ja kanske det, aldrig tänkt på det faktiskt, tack för tipset!
tänkte de passar bättre till dom svarta lyktorna film dit från biltema e la 60 spänn så skadar ju inte o pröva.. tips är väl o använda sig av en hårtork/varmluft pistol så sätter du dit de enkelt.. o klart montera ner dom när du gör det