pulchi skrev:
FreddieL skrev:
HÄRLIGT!! Mina åker på 2 maj... då skall även generator bytas och hjulintällning fixas... vågar man gå all in o köra på 8 cm eller?!
Haha do it
Har generatorn kastat in handduken?
hyrbil skrev:
Snyggt! Håller helt med, lite komfort vill man ju ha och toksänkta bilar gillar jag inte alls, när hjulen försvinner in i skärmarna exempelvis, då är det 100 gånger snyggare om de istället ligger med någon centimeters mellanrum så det fortfarande ser tajt ut men inte är alltför instoppat.
Utseendet på riktigt sänkta bilar har jag absolut inget problem med, det kan vara snyggt på många modeller. Det är inget jag skulle vilja köra runt i dock. Det här är ju trots allt den enda bil jag har, så den ska ju klara av "allt"
Ja... generatorn har gett upp totalt... känns ju superkul eftersom man inte alls har annat att lägga pengar på. Tycker väl oxå att den borde hålla längre än 11500 mil... men men. Min underbara volvotekniker tog det med försäkringsbolaget så jag får självrisken samt öite extradelar tilldelat... men det låter inge kul just nu.... 740-epa-varning....
Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!