Prövotid och varning?

alex_side Neerd
11 maj 2007 · 1 596 Inlägg

Tack för alla bra svar än en gång... då fortsätter jag som vanligt med andra ord smile blir väll en liten runda till racet ideg med smile "bara kolla på"..

MVH Alex....vad hade man gjort utan garaget.org??wink

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
hedley Saaboholic
11 maj 2007 · 3 129 Inlägg

FireTraXX skrev:

Thorssa skrev:
Men lyckas man bli tagen för fylla fyra gånger så är det ju ganska bra jobbat eller hur?

Han kan vara alkis eller så kan han ha haft otur.
Som sagt så stod han och väntade på taxi två av gångerna.

Då borde dom la snarare tycka att han gör rätt som väljer att ta en taxi hem istället för att köra?

Jävla kötthuven som blir snutar nuförtiden..ta någon som är full och väntar på taxi..sjukt löjligt.

Som om en snut skulle ta mig när jag är packad efter en utekväll och väntar på sjuts från en kompis eller en taxi.. det hade jag aldrig accepterat.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Kettunen
11 maj 2007 ·

inte bara det.. Man blir av med körkortet om man hamnar i fyllecell 3 gånger på ett år! Heeelt fuckt up är sverige. Polarn från Växjö blev det

JPalm
15 maj 2007 · 338 Inlägg

Kettunen skrev:
inte bara det.. Man blir av med körkortet om man hamnar i fyllecell 3 gånger på ett år! Heeelt fuckt up är sverige. Polarn från Växjö blev det

Okej, tycker det bara är sjukt... Är dom rädd för att man tar bilen dagen efter kan dom väll dra in det tills man har alkolås i bilen om man blir tagen för en trevlig krogrunda om dom inte har nått bättre för sig en att plocka in folk som druckit.

Nissan 200sx S13
JPalm
15 maj 2007 · 338 Inlägg

Kettunen skrev:
inte bara det.. Man blir av med körkortet om man hamnar i fyllecell 3 gånger på ett år! Heeelt fuckt up är sverige. Polarn från Växjö blev det

Okej, tycker det bara är sjukt... Är dom rädd för att man tar bilen dagen efter kan dom väll dra in det tills man har alkolås i bilen om man blir tagen för en trevlig krogrunda om dom inte har nått bättre för sig en att plocka in folk som druckit.

Nissan 200sx S13
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang