Ja, jag var ju ner till ett garage här i går och kikade lite på Direktörn, första intrycket är att han trots sin ålder och tidigare hårda liv ändå tagit hand om sig ganska så bra. Ingen rost vad jag kan se och helhets intrycket är bra.
Men det finns saker at bita i, en av dessa är ett mindre (eller större, typ mycket, mycket större, men det beror på hur kräsen man är) olje läckage, bromsskivor som är krokiga som ostbågar och en nav dvd skiva som är lika repig som närmsta Volvo 740. Efter att ha informerat regeringen om mina fynd sammanträdde vi i ca en timme och kom fram till att en expertgrupp led av regeringen och henne själv skulle ta fram en lista på hur vi skulle tackla dom uppkomna fynden och eventuella framtida förädlingar, detta gick emellertid väldigt fort, lite för fort, och listan som resulterade av expertgruppen, alltså den som ska sätta standarden på detta "bygge" (notera att regeringen fick fritt svängrum här) resulterade i följande:
1. Nytt Bmw märke på bakluckan
2. Rosa detaljer
Yeah, right..
Så, "klart" (hon får ha sin rosa isskrapa i bilen) och glömt, moving on to THE list, alltså den korrekta (min alltså). Jag har delat in den i två delar, den ena Über viktig och den andra helt oviktig, vi börjar med den Über viktiga:
0.
Darth Vader grisen1. Chippning
2. Ny grill
3. Nya sidoblinkers
4. Toning
5. Ta hand om (alltså gräva ner eller liknande) dom silvriga listerna invändigt
6. Byta till extrempotenta xenon lampor då dom jag har är lite, vad ska man säga, skit trötta
7. Vitare angel eyes
8. Nya torkarblad
9. Regplåtshållare med texten "Geschäftsführer"
10. Små detaljer som kommer på vägen (ny downpipe och liknande)
Vidare till den helt oviktiga listan, alltså den tråkiga och jobbiga och helt helt värdelösa:
1. Vevhus ventilation, vet inte om det är tysk påfund att placera merparten av motoroljan ovanpå motorn hellre än i den, ser inte hur det ska kunna vara bra på nått sätt men så heter inte jag Günther med ett stramt utseende, en ingenjörs examen och en anställning på en tysk direktörsbils producent heller
2. Kolla swirl flaps och eventuellt plocka bort dessa innan dom gör sallad av kolvar och liknande
3. Bromsar, Diriktörn jazzar värre än en svartklubb i new orleans en sen torsdagskväll
Ikväll var jag över till
Psyco, ni vet han som åkte
gräsklippare tidigare, han har nu bytt upp sig till en ångvält som han planerar att pynta i bästa julgransanda. Han har för övrigt en egen projekttråd här på g.org som tydligen är populärare än min? Jag ser inte hur detta kan komma sig, jag menar, vad har han som inte jag har? Alltså, det är inte det att jag är en dålig förlorare eller så men, kom igen nu?
Och en sista grej, någon har ätit upp sladden till min kamera, tills det att jag funnit denna någon, gjort en helt och fullkomligt icke steril obduktion och återtagit min kabel så får ni dras med ajfån bilder