Volvo S80 2.5T -07: Göra den lite gubbiga bilen mer ungdomlig
Då var det dags att börja göra i ordning bilen så man själv vill ha den :) Jag har ägt bilen sedan våren 2012 och till en början var det bara sjukt skönt att bara ha en bil igen. Men sedan slog något slint i huvudet (som... Visa mer
Hehe, jo hörde att du skulle tillbringa sommaren där
Det var såpass alltså? Tyckte det var så sjukt jävla kallt trots att man varmt klädd..
Haha av far din eller ?
Hade samma kläder jag hade i vintras och lite kalt var det men inte olidligt och varken regn eller snö kom det ner under dom timmarna vi var där var dock snö/regn hela väggen upp men vi tänkte äsch skit samma är det för bedrövligt när vi väl är där får vi väl vända.
Hade samma kläder jag hade i vintras och lite kalt var det men inte olidligt och varken regn eller snö kom det ner under dom timmarna vi var där var dock snö/regn hela väggen upp men vi tänkte äsch skit samma är det för bedrövligt när vi väl är där får vi väl vända.
Japp
Jag saknade mössa, annars hade det säkert funkat
Förstog det
Har aldrig mössa eller vantar menmen vi är alla olika så är det ju men snart ska det förhoppningsvis bli t-shirt väder ute
Dom blev matta utav bara helvete, förstår inte varför. Precis samma toningsspray som jag använt tidigare, och då blev det bra mycket blankare. Får väl göra om det nångång
hyrbil skrev:
Tjusigt! Fynda är inte dumt.
Det är aldrig fel
Todor skrev:
Grymt jobbat! Ser riktigt bra ut Men alla klistermärken är jag inte så förtjust i. Men det är väl en smaksak
Alltid retar det ju någon Har en tendens att byta dekaler rätt så ofta, så får väl se hur länge dom här får sitta, antagligen inte speciellt länge.
Igår gjorde jag något jag skjutit upp helt sjukt länge, nämligen polering av fälgbanorna. Förra sommaren var jag inte så försiktig alla gånger, så lyckades sätta lite repor i fälgbanorna när jag putsade.
Höger fram före
Höger fram efter
Höger bak före
Höger bak efter
Hyfsat nöjd i alla fall. Går att putsa ännu mer men det duger till en början
Körde först med en kona på en skruvdragare, sedan en omgång för hand med mikrofiberduk och sedan lackskydd på det. Fick bort majoriteten av alla repor i alla fall, och förhoppningsvis blir dom lite lättare att tvätta fortsättningsvis.