Här är bilder från när jag voltat med bilen. För alla er som redan har sett dom ber jag om ursäkt. Men jag fick inte ha dom som bilder på "Min sida" för att bilen räknades som "skrot". :p
Inte så illa däran-.- Lovar dig, om det hade varit en Audi R8 som körde i samma fart och volta ungefär detsamma så hade hela bilen arit helt paj.. Det är så sjukt det
om ni undrar varför den klara sig såbra. så är det äkta hederlig plåt på bilen nya bilar har ju plåt som är återvunnet fler gånger. klara sig grymt bra för att ha voltat ju
Golf är kult! Golf är pansar bil.. en polare backade igenom en dubbel tegelvägg med sin golf 2a och det vart knappt en repa på bilen.. Gör det med en ny bil och du har ingen baklucka kvar
Inte så illa däran-.- Lovar dig, om det hade varit en Audi R8 som körde i samma fart och volta ungefär detsamma så hade hela bilen arit helt paj.. Det är så sjukt det
En audi R8 hade aldrig voltat i den hastigheten men som sagt moderna bilar är gjorda för att gå sönder och ta upp kraften från en krock så föraren slipper det