Tips från Top Gear-gäst... Fartkamera!

Malmoe SSS -12
24 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Tror vi avslutar tråden här då det tydligen gick överstyr för vissa... Synd att man inte kan hålla sig på mattan sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
haxer Proljece?
24 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Fuckface skrev:

haxer skrev:
Duktig du är på bilar smile Bra att du vill köra fort sen kostar det där efter också? 3500? 2050? Du har ju min halvförsäkring där ju. Bra att du vet att min bil inte går i 110km/h har aldrig slagit dej att detta inte är en bil som man ska köra "snabbt" med. Men det är ju kul när jag åker i min bil och du ligger i diket. Ska du skryta då också? "Jag har misst 4tänder ojojoj" Tycker du borde ändra din attityd men så klart vissa lär sej aldrig. Och gullepojken jag är inte guds bästa barn lol

Jag tycker inte att 110 km/h är snabbt?! Men för all del, förstår din känsla till den hastigheten... Känns snabbt när det tar lång tid! smile

Jag har aldrig hamnat i diket, har aldrig tenderat att ligga i diket och som det ser ut på min körstil... så kommer jag aldrig hamna där! Det handlar inte om att ständigt köra fort... det handlar om att köra fort på rätt ställe och vid rätt tillfälle... Troligen där det brister!

Dina argument och "dissar", inget av det fastnar... Besök moppenet, där hade du gjort succé! smile

Min attityd, har inget att lära! wink

Bra att rätt tillfäle är en trafikkamera lär dej se först sen kan du komma wink slut diskuterat pallar inte tjafsa.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Malmoe SSS -12
24 juni 2007 · 3 217 Inlägg

haxer skrev:
Bra att rätt tillfäle är en trafikkamera lär dej se först sen kan du komma wink slut diskuterat pallar inte tjafsa.

Vad ska jag lära mig se? Ska jag lära mig läsa dina texter... Det lär jag mig ingenting på! Lämna min tråd och kom ej åter, blir bäst så!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Toypon
24 juni 2007 · 98 Inlägg

Fuckface skrev:
Tror vi avslutar tråden här då det tydligen gick överstyr för vissa... Synd att man inte kan hålla sig på mattan sad

Kul kommentar från personen som började med det mogna tjatet tongue

Personligen tycker jag inte det ger så mycket att ligga i 240km/h på en bred, rak och fin väg med viltstängsel och mittenräcke...

_Spawned_ Maskinförare
24 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Kameror är uppsatta av ett skäl. att öka säkerheten på dom svenska vägarna. så varför inte respektera att dom finns där av ett skäl. Räkna istället på hur mycket i tid man tjänar på att ligga i 150 istället för 90 ? det är minuter. kör på strippen eller nått annat där man SKA köra fort. Och sen att eran pajkastning håller på ser jag mer eller mindre som jävligt omoget. smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
twin_cam Smålänning
24 juni 2007 · 7 877 Inlägg

MIn bil kostar 6000 halv, varav 4800 är trafik... Vems fel det är vet jag inte, men det är inte mitt...

Smart sätt ändå att sabba en fartkamera. Dom lär ju leta som fan efter felet innan dom hittar det...

På 90-väg är dom dock väldigt onödiga, men 30, 50 och 70-väg gör dom nytta, men där ser man inga. Förutom ibland, där det går mycket trafik, för då är dom kvicka.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang