Min stereo stängs av när varvtalsregulatorn bryter (A-traktor)

ErikIsaksson
1 juli 2023 · 1 Inlägg

Hej! Igårkväll fick jag ett problem att stereon inte startade. Jag tänkte inte så mycket på det då eftersom jag bara ville hem men nu på morgonen skulle jag gå ut och kolla vad det kunde vara och jag testade lite saker. Efter ett tag startade jag bilen och då startade även stereon. Sedan skulle jag se vad som hände om jag gasade upp och märkte då att när mitt H-regg (varvtalsregulator) spärrade mitt varvtal så stängdes stereon av.

Vad kan problemet vara? Är väldigt tacksam för all svar!

Detta gäller en A-traktor

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 juli 2023 · 14 079 Inlägg

ErikIsaksson skrev:
Hej! Igårkväll fick jag ett problem att stereon inte startade. Jag tänkte inte så mycket på det då eftersom jag bara ville hem men nu på morgonen skulle jag gå ut och kolla vad det kunde vara och jag testade lite saker. Efter ett tag startade jag bilen och då startade även stereon. Sedan skulle jag se vad som hände om jag gasade upp och märkte då att när mitt H-regg (varvtalsregulator) spärrade mitt varvtal så stängdes stereon av.

Vad kan problemet vara? Är väldigt tacksam för all svar!

Detta gäller en A-traktor

Är stereon kopplad rätt?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 juli 2023 · 17 559 Inlägg

Vettemannen skrev:

ErikIsaksson skrev:
Hej! Igårkväll fick jag ett problem att stereon inte startade. Jag tänkte inte så mycket på det då eftersom jag bara ville hem men nu på morgonen skulle jag gå ut och kolla vad det kunde vara och jag testade lite saker. Efter ett tag startade jag bilen och då startade även stereon. Sedan skulle jag se vad som hände om jag gasade upp och märkte då att när mitt H-regg (varvtalsregulator) spärrade mitt varvtal så stängdes stereon av.

Vad kan problemet vara? Är väldigt tacksam för all svar!

Detta gäller en A-traktor

Är stereon kopplad rätt?

/Benny

Uppenbarligen inte lol

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang