Tjaa, skulle lagt upp en tråd långt innan nu, men har inte hänt så mkt tills nu så här kommer la d då, skall försöka uppdatera me bilder och så vidare så gott jag hinner, men se och förundras
skall ner till garaget nu och fortsätta, skall ta lite mer kort så d e ordentligt uppdaterat med vad som händer där nere, ligger lite efter på den frånten. om d e ngt ni undrar över e d bara att höra av er, är glad för allt visat intresse, ha d gött tills vidare !
vet inte hur d e me beskrivning av bygget men i stora drag kommer d bli såhär; Turbomotor på 200 hk polysport i framvagn coiilovers fram clio cup bak uppstyvad kaross genom stagning och svetsning ordentlig racinginredning fullbur speciallack i form av 50%blå och 50% blå pärlemo, snygg som faan kombatkitt dock annan vinge sidepipe utan någon ljuddämpare alls som kan skiftas me cuttout rakt bak till d vanliga utblåset sänkt fram och bak badboyhuv med s1 gälar i huven.
det som eventuellt blir av, allt hänger på tiden, Turbobreddare i plåt bak och ett takscoop som skall släppa in friskluft.. d e väll vad jag har i tankarna just nu.. men har säkert glömt ngt.. men så ser planerna ut just nu.. ha d gött
Aa just d ja, jag fick rycket och bestämde mig för att laga all smårost och köra in hela bilen på lack ist... två veckor skall den va klar om, så nu jäävlar e d brott !!! allt på karossen skall va fixat tills dess
nu jävlar skall den bli styv !
Lacken ser mkt bättre ut i solsken än här.
fan va stökigt !
typ en timme senare
den e lurig får lägga plåt från insidan och sedan fixa me glasfiberspackel. men inget jävla fusk här inte !!
fan va tråkigt sånt här e. men kommer limma fast breddarna sen så jag skär bort all plåt som inte behövs, då får jag mkt bättre utrymme för fälgarna bak och slipper att den befintliga rosten kryper iväg
typ orka bra här så jag lägger en stor plåtbit så d håller iaf
syntes knappt under allt spackel, men nu skall d fixas och inte kletas över
palla laga små bitar, blir bara att skiten spricker upp lr att rosten kommer tillbaka
var uppe hos Martin [Hypersonica] och hämta 1.0 plåt med omfång på, fick sedan mäta vinkeln på dörren å knacka till den lilla delen i skruvstädet =P
blev klockrent
sådär, en styck ny dörr =P
så här ser d ut just nu, skall ner nu och fortsätta me rosten, känns som den behöver mest tid och så jag kan få på spackel fort så d inte slår sig lr sjunker. morsning korsning sålänge