3936
Sök

Audi S4 C4 -92

Forest Fun!!!
54 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Hej. En polare till mig undrar vart man kan få tag på trim till en Audi S4 C4 -92 internet sider där man kan få tag på trim.

Sen har han problem med startspärren, Hur kan man återställa den? Finns en dosa till fjärrlås men vet inte om den är original lr inte!

Mvh Emil.

Gummi är färsk vara, Spara inte på det.

C(^^,)
453 Inlägg
2 september 2008
ang startspärr e olika. Men testa me att dra ut jorden på batterit ca 5-10 min sen vrooom. ( Om det nu går på denne )

Forest Fun!!!
54 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
HKS skrev:
ang startspärr e olika. Men testa me att dra ut jorden på batterit ca 5-10 min sen vrooom. ( Om det nu går på denne )

Vi får testa det och se om det funkar..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 september 2008
Är de med 4.2 V8 eller 2.2T ?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Forest Fun!!!
54 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Det är en 2.2T 20V

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 september 2008
thn_ragger skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Det är en 2.2T 20V

Okay, ska tipsa om www.nordicaudi.com , där på deras forum finns mkt intressant!
Sök gärna på forumet innan, då det har varit på tal många gånger.

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Forest Fun!!!
54 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
te_wik skrev:
thn_ragger skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Det är en 2.2T 20V

Okay, ska tipsa om www.nordicaudi.com , där på deras forum finns mkt intressant!
Sök gärna på forumet innan, då det har varit på tal många gånger.

Mvh Tommy

Okej tack så mycket.

Mvh Emil
Senast redigerat av thn_ragger (3 september 2008)

Forest Fun!!!
54 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
Om det är någon som kan förklara för mig hur man kan återställa startspärren som jag skrev om i början lr vet några fler sidor man kan kolla på så säg gärna till. smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 september 2008
thn_ragger skrev:
Om det är någon som kan förklara för mig hur man kan återställa startspärren som jag skrev om i början lr vet några fler sidor man kan kolla på så säg gärna till. smile

Du kan ju berätta lite mer om vad det är med startspärren som inte är som det ska?

Funkar den inte? Finns den inte? Återställa?

Mvh Tommy

Forest Fun!!!
54 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
te_wik skrev:
thn_ragger skrev:

Du kan ju berätta lite mer om vad det är med startspärren som inte är som det ska?

Funkar den inte? Finns den inte? Återställa?

Mvh Tommy

Vrider du på nykeln så startar inte bilen. startspärren gör så du inte kan starta den. vill veta hur man nollställer /återställer så bilen går att starta igen. för det hjälper inte att låsa och låsa upp bilen med dosan funkade inte att låsa låsa upp ,ed nyckel.. ska finnas nått specielt man ska göra för att återställa den så bilen går att starta..

Mvh Emil
Senast redigerat av thn_ragger (4 september 2008)

Allfixare
1 475 Inlägg
4 september 2008
www.cp-service.se för trim iaf... Hur bra som helst. Sen att tomas är jättetrevlig och hjälpsam skadar ju inte.

Forest Fun!!!
54 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
fish skrev:
www.cp-service.se för trim iaf... Hur bra som helst. Sen att tomas är jättetrevlig och hjälpsam skadar ju inte.

okej. jag får kolla där om jag hittar vad som sökes. smile Tack

Mvh Emil
Senast redigerat av thn_ragger (4 september 2008)

Sök