En annan slutstegsgud svarade på mina böner men kommer inte att skruva dit det innan alla batterier är i bilen då det drar lite ström:O Nästa år få vi se vad basarna tål:rolleyes: Så summan av detta är att jag kommer inte att spela till er tävling
142.2och e påg att staga lådan och mecka! holm 142.6 simon 142.5
missat någon som spelade 145,4 men sedan brann det tror jag:rolleyes:
Se då till att komma ner o visa var skåpet ska stå.......ha ha ha
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
hehe jag tog ju hem 1a priset förra gången, dock spelade jag inte högst då men fick högst totala poäng så man e nog ganska maktlös nu... 140++ ska ju inte va några roblem men frågan är va de räcker till i dessa dagar när de ser ut som alla ligger över 145 hehe... jaja ¨må bästa basnarkoman vinna
hehe jag tog ju hem 1a priset förra gången, dock spelade jag inte högst då men fick högst totala poäng så man e nog ganska maktlös nu... 140++ ska ju inte va några roblem men frågan är va de räcker till i dessa dagar när de ser ut som alla ligger över 145 hehe... jaja ¨må bästa basnarkoman vinna
jag va iväg i malmö tävla nu i sommras och jag klara mig med 142.7 med basarna bara,totala va 401. något så de gäller ha bra framsystem oxå så klarar man sig va en som spala över 150 då och han gick inte om mig
hoppas jag hinner få ihop lådan te stylit, mina frontar lirar riktigt jävligt..dubbla impact 8or i en midlåda vid passagerar sätet...och så kanske brosan skall ha kalas den helgen..
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)