Har länge gått o funderat på om man ska lägga ut lite mer pengar på en nissan 350z med gott avgassystem eller om man ska behålla sin CTR.
Vet inte så mycket om Nissan 350z men blev helt kär i den när jag hörde den med ett Greddy Evo avgassytem. Så gott ljud. Har ju Invidia Catback på min CTR. EN fördel med CTR:en e ju att man har VTEC, det e ju gött när den går in.
Har länge gått o funderat på om man ska lägga ut lite mer pengar på en nissan 350z med gott avgassystem eller om man ska behålla sin CTR.
Vet inte så mycket om Nissan 350z men blev helt kär i den när jag hörde den med ett Greddy Evo avgassytem. Så gott ljud. Har ju Invidia Catback på min CTR. EN fördel med CTR:en e ju att man har VTEC, det e ju gött när den går in.
Vad har nissan 350z som är bra o dåligt?
Jag hade lätt valt 350Z:an! Nog för att en CTR är cool men 350Z:an är mkt mkt coolare.
Jag tror nästan att 350z är roligare. Den driver ju i rätt ände iaf. Men personligen så är en inte en Z något som jag skulle köpt då de lär vara dyra att vässa och dessutom är de apfula. Men är alternativet att behålla CTR:en så kanske de kan vara ett alternativ
Ja. Sen så finns det ju liiite större marknad för en V6'a egentligen. V6'or har ju funnits med rätt jäkulst länge, och om man slänger på en TRD skruvkompressor så blir det myspys med ljudet.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.