Vad har du emot turbo? En 350z är ganska precis lika snabb som en Skyline R33 GTS-T om båda är original, och 350z blir inte nämnvärt snabbare utan överladdning, vilket kostar snor, och ger ibland bes-problem. Gillar du att åka fort rekommenderar jag verkligen turbo!
Ja. Sen så finns det ju liiite större marknad för en V6'a egentligen. V6'or har ju funnits med rätt jäkulst länge, och om man slänger på en TRD skruvkompressor så blir det myspys med ljudet.
Tror de är större marknad för hans honda på trimdelar. Den är nog lättare att få snabb också.. Sen.. slänger man på en Toyota kompressor på en nissan? VArför inte nåt annat typ comptech ellr nåt?.. en fundering bara=)
Jag hade bytt bil, men till en 350? Nae faktiskt inte.. hellre en NSX! Men de är mitt tycke de(= Tycker iaf du ska byta för att få prova något nytt, finns inget tråkigre än o ha samma bil hur länge som helst=)
Tror de är större marknad för hans honda på trimdelar. Den är nog lättare att få snabb också.. Sen.. slänger man på en Toyota kompressor på en nissan? VArför inte nåt annat typ comptech ellr nåt?.. en fundering bara=)
Jag hade bytt bil, men till en 350? Nae faktiskt inte.. hellre en NSX! Men de är mitt tycke de(= Tycker iaf du ska byta för att få prova något nytt, finns inget tråkigre än o ha samma bil hur länge som helst=)
Bra fråga, allt jag vet är att TRD har krämat ur rätt mycket hästar ur en 350Z.
Och nja, V6 har fortfarande funnits förbannat länge. Amerikanarna har ju hållit på med det sen 70 talet minst.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Nissan 350z är ~lika snygg, snabbare och driver som sagt i rätt ände, så skulle valt den. Ett annat alternativ kanske är Mazda 3 MPS? 260hp 380nm fast framhjulsdrift där med, men redigt snygga både utvändigt och invändigt.(hyfsat billiga i inköp as well)