3577
Sök

Varför har alla ungomar börjat med droger?

3 182 Inlägg
12 september 2008
för att det är lättare att få tag på marijana o hach än att få nån att köpa ut öl, sen så sliper man bakfyllan har jag hört.

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
12 september 2008
pampers138 skrev:
Team-Adolfsson skrev:
pampers138 skrev:

okey, jag måste nog hålla med dig där,  men jag hatar de faktum att en viss ungdomskrets.. lockar mestadels yngre tjejer att prova på.. som blir bra mycke mer än prova på. sen är ju våldtäckten då ett faktum!

jo det har du rätt i
men är dom så dåliga på att kontrolera sig själva så får man faktiskt skylla sig själv (till en viss del)
dom VET att det finns idioter som våldtar
ändå klär dom sig som horor och går ut och super sig fulla på cider
samma sak med att röka lite ruset blir desamma har jag ju hört här
hade man fått bort alla alkolister somsitter på alla torg hade man fått ner antalet supande tonåringar vilket skulle resultera i mindre våldtäckter
men så långt kan inte sverige tänka

Ja håller med dej!

Och nu kanske jag ger mej ut på hal is, men är byggt på FAKTA. Om Sverige kunde börja kontrollera invandringen så skulle antalet rån, våldtäkter och brott i största delen minska radikalt!
Tacka gode gud för Sverige Demokraterna! De är inte rasister!

Källa? På båda sakerna tack

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
12 september 2008
pukan2 skrev:
för att det är lättare att få tag på marijana o hach än att få nån att köpa ut öl, sen så sliper man bakfyllan har jag hört.

Så det är därför folk dricker så mycket i sverige? för att det är svårt att som underårig få ut öl ifrån bolaget?
Också skrämselpropaganda, fakta talar sitt tydliga språk, 12% har prövat droger medans (kommer inte ihåg den riktiga siffran så det är en chansning) 95-96% någongång har druckit alkohol.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 september 2008
vem fan har råd med sånt? hade jag vart snorrik så kunde man ju handlat på sig koks och skit för då spelar det ju ingen roll om man är dum i huvet... Men vara Paris utan pengar nej tack!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 883 Inlägg
12 september 2008
pampers138 skrev:
Och nu kanske jag ger mej ut på hal is, men är byggt på FAKTA. Om Sverige kunde börja kontrollera invandringen så skulle antalet rån, våldtäkter och brott i största delen minska radikalt!

Jag och många i min bekantskapskrets håller med dig i ditt inlägg.

hoppas att det ger resultat i nästa val

Fotograf på tierpidag.se

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
12 september 2008
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

Amen for that

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 september 2008
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

och bara senast i förgår läste jag om en tjej som vart misshandlad av 20 pers med invandrarbakrund inte så konstigt  då att man avskyr packen men det finns bra invandare också det går inte att förneka

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

526 Inlägg
12 september 2008
Bara jävla pundare som röker på. Leder också till grövre gjejer.
Nää jag håller mig till snuset. Och ni som försvarar och talar så gott om att röka på, skaffa ett liv.
Eller skriv en bok och få Nobellpriset..

155 Inlägg
12 september 2008
Nyfikenhet känns ju som en anledning att prova?

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
kul det här... råkar man köra några km för fort så blir det ett jävla liv här på gorg, men olagligheter som att punda och ha sig, det är helt acceptabelt.... näe fyfan, va mkt knepigt folk det finns här på gorg, man blir ju rent ut sagt chockad..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
12 september 2008
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

Shit vad pinsam du är, skoja inte om att det verkligen är sådana människor som du som ger motorsporten/intresset ett bonnigt/rasse rykte. Och du kan säga vad du vill om att du bara är patriot eller älskar ditt land, det spelar ingen roll, det är nötter som dig som har gjort det möjligt att utföra dom grymmaste folkmorden som har hänt i världens historia.

Det är fortfarande FAKTA att det sitter fler svenskar som är misstänkta för brott än invandrare.

http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod … nstance=15

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
12 september 2008
_Glenne_ skrev:
kul det här... råkar man köra några km för fort så blir det ett jävla liv här på gorg, men olagligheter som att punda och ha sig, det är helt acceptabelt.... näe fyfan, va mkt knepigt folk det finns här på gorg, man blir ju rent ut sagt chockad..

kan de bero på att man riskerar andras liv när man kör försnabbt å sitt eget liv om man pundar på

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

blacken
12 september 2008
discokapten skrev:
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

Shit vad pinsam du är, skoja inte om att det verkligen är sådana människor som du som ger motorsporten/intresset ett bonnigt/rasse rykte. Och du kan säga vad du vill om att du bara är patriot eller älskar ditt land, det spelar ingen roll, det är nötter som dig som har gjort det möjligt att utföra dom grymmaste folkmorden som har hänt i världens historia.

Det är fortfarande FAKTA att det sitter fler svenskar som är misstänkta för brott än invandrare.

Tyvärr så har han en (Hamilton) "viss" kärna av sanning i sitt påstående..
Senast redigerat av blacken (12 september 2008)

1 772 Inlägg
12 september 2008
discokapten skrev:

Annars vore ju konstigt då det fortfarande finns fler svenskar än invandrare i Sverige.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

1 963 Inlägg
12 september 2008
discokapten skrev:
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

De bor 8 miljoner svenskar och en miljon invandrare i sverige (nordiska invandrare inkulderat) så de är väl inte så konstigt?
Jag skulle inte vilja att sverigedemokraterna styrde i sverige, och absolut inte nsf, sverige är sverige, vi har aldrig varit några hitlermänniskor här och ska inte bli de heller - de är min åsikt.

Sen har inte detta med tråden o göra, skulle alla sluta röka marijuana skulle inte färre våldtäkter göras! Däremot om alla börjar käka ecstasy blir de nog en hel del, så snuskig man blir av dom =O

Men are not born - Men are made

Trucker
2 710 Inlägg
12 september 2008
discokapten skrev:
Hamilton skrev:
pampers138 skrev:

Bonnläppar wink Respekterar din åsikt till 110% men det är Fel gubben, FEL!! Du påstår att det bara är invandrare som gör allt detta runtomkring, umgås du själv bara med dessa kriminella grabbar eller? Finns det inte svenska ungdomar som gör galenskaper?? Jag är själv invandrare, jobbar o sliter. Kan slå vad om att jag har blankare papper än vad du nånsin kommer ha på belastningsregistret winkwink "brorsan", ut i världen smile Tro mer på ögonen än öronen. Visst utlänningar ställer till mkt, men jag LOVAR dig, svenskar ställer till minst det dubbla men Tyvärr så är man kriminell om man är mörk i dagens Sverige. Ang Sverigedemokraterna: Dom är inte rasister, bara dom visste vad dom pratade om: invandrare går på bidrag och är kriminella. Visst många gör det, men hur ligger det till med Sd´s "anhängare", vet Du det?? Ta reda på fakta innan, haha jag var 10 år när jag kom till Sverige, har tydligen bättre koll på Sverige än va du har. Skam ju..

Ha de gott wink

Fart missbrukare

356 Inlägg
12 september 2008
hasch/marijuana är inte lika farligt som cigaretter. det är så sjukt mycket värre ! en som jag känner rökte på en gång, tog moppen och skulle hem. han hade helt glömt bort vart han var och vart han skulle. hade det hänt med en vanlig cigarett ? svaret är nej. 
och vad händer när haschet inte ger det där ruset som folk är ute efter ? de börjar med värre droger för att få den där kicken igen, och sen går det bara utför.. så alla som säger att cigaretter är farligare och att hasch är mycket lindrigare, snälla, håll bara käften...

vill också säga att jag aldrig provat en drog utom alkohol och kommer aldrig göra det heller.

4 506 Inlägg
12 september 2008
blacken skrev:
discokapten skrev:
Hamilton skrev:

Säg vad ni vill, kalla det vad ni vill.

Insider. Del.1

Insider Del.2

Dokument Inifrån -Jakten på kriminella gäng- 2005 Del 1 av 2

Dokument Inifrån -Jakten på kriminella gäng- 2005 Del 2 av 2

Kan du andas kan du dö.

1 963 Inlägg
12 september 2008
bjoorniiee skrev:
hasch/marijuana är inte lika farligt som cigaretter. det är så sjukt mycket värre ! en som jag känner rökte på en gång, tog moppen och skulle hem. han hade helt glömt bort vart han var och vart han skulle. hade det hänt med en vanlig cigarett ? svaret är nej. 
och vad händer när haschet inte ger det där ruset som folk är ute efter ? de börjar med värre droger för att få den där kicken igen, och sen går det bara utför.. så alla som säger att cigaretter är farligare och att hasch är mycket lindrigare, snälla, håll bara käften...

vill också säga att jag aldrig provat en drog utom alkohol och kommer aldrig göra det heller.

vill också säga att jag aldrig provat en drog utom alkohol och kommer aldrig göra det heller

Därav ditt rent ut sagt korkade inlägg! Stackars din kompis som åkte vilse han måste svultit ihjäl på den timman han va hög va? sad Han måste vara lika jävla dum i huvudet som alla idioter som kör bil fulla, fast ännu dummare hade han inte kunnat vänta en timma tills han blev lugn?

Men are not born - Men are made

blacken
12 september 2008
_Wallis_ skrev:
blacken skrev:
discokapten skrev:

Säg vad ni vill, kalla det vad ni vill.

Insider. Del.1

Insider Del.2

Dokument Inifrån -Jakten på kriminella gäng- 2005 Del 1 av 2

Dokument Inifrån -Jakten på kriminella gäng- 2005 Del 2 av 2

Öhh. Jag menar att du inte är helt ute och cyklar i ditt påstående..

Sök