3913
Sök

Projekt Uppfräshning och tillsnyggning av Volvo 240

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
hörru teskeden wink nu måste du skaffa dig kylar scoopet som sitter bakom frontspilern för att leda upp mer luft till kylaren big_smile ...psst..har ett liggandes..psst. wink

psst psst det är en 240 och den har en gigantiskt front som tar emot kyla psst

040 RedLine
1 219 Inlägg
9 november 2008
Fan vad snygg den är:) Blev mycket bättre med lite röd lack i fronten:) haha
//BrajjAxx

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
9 november 2008
Pedaal skrev:
The_Mechanic skrev:
hörru teskeden wink nu måste du skaffa dig kylar scoopet som sitter bakom frontspilern för att leda upp mer luft till kylaren big_smile ...psst..har ett liggandes..psst. wink

psst psst det är en 240 och den har en gigantiskt front som tar emot kyla psst

psst psst jag vet att du vill ha det

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
BrajjAxx skrev:
Fan vad snygg den är:) Blev mycket bättre med lite röd lack i fronten:) haha
//BrajjAxx

Tackartackar!! Joo det tyckte jag också big_smile såg ut som en jeep innan XD

Forummoderator
26 339 Inlägg
9 november 2008
Jäklar vad fräsch den blev med lackad frontläpp. Tummen upp..om det gick big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Har ju fyllt år idag, 18 år ÄNTLIGEN!!! så nu har jag inkasserat lite pengar och en välbehövlig verktygslåda, har snart tömt båda pappas verktygslådor på allt ;D bara damm kvar.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/499133_u51xc6.jpg
Blir bra att ha i bagaget i vinter om bilen rasar tongue

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
AirOne skrev:
Jäklar vad fräsch den blev med lackad frontläpp. Tummen upp..om det gick big_smile

Joodå det gick klockrent smile

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
9 november 2008
Nu får pojken gå o köpa egna cigg o 3.5or lol

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Nu har jag bestämt mig, Går bilen igenom besiktningen på onsdag så åker den ut på blocket och garaget samma dag till försäljning. Och går den inte igenom så fixar jag felet och besiktar igen smile Har hittat ett annat projekt som kanske kan bli nånting. Så fälgar och bil till salu! varsågod att ta för er smile

SKÅNING
1 215 Inlägg
9 november 2008
Nej men grattis på födelsedagen då! aldrig fel med lite verktyg och pengar, hoppas på det bästa för bilen, och att det kommer nu projekt tråd på den nya om det blir så

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

601 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
Nej men grattis på födelsedagen då! aldrig fel med lite verktyg och pengar, hoppas på det bästa för bilen, och att det kommer nu projekt tråd på den nya om det blir så

Tackar nee det var perfekt smile Jaa vi får ju se om jag gör nåt av den bilen tongue Kanske behåller den som den är, den som lever får se smile

040 RedLine
1 219 Inlägg
10 november 2008
Pedaal skrev:
Har ju fyllt år idag, 18 år ÄNTLIGEN!!! så nu har jag inkasserat lite pengar och en välbehövlig verktygslåda, har snart tömt båda pappas verktygslådor på allt ;D bara damm kvar.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/499133_u51xc6.jpg

Men grattis:Dbig_smile Snart kort dårrå?tongue
//BrajjAxx

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

601 Inlägg
10 november 2008
Trådstartare
BrajjAxx skrev:
Pedaal skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/499133_u51xc6.jpg

Men grattis:Dbig_smile Snart kort dårrå?tongue
//BrajjAxx

Man vet aldrig wink men vi får ju se smile

601 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Tro´t eller ej! Men den fan gick igenom UA imorse!! big_smile Helnöjd cool Så snart kommer ni se den på blocket och garaget köp/sälj smile

SKÅNING
1 215 Inlägg
12 november 2008
Pedaal skrev:
Tro´t eller ej! Men den fan gick igenom UA imorse!! big_smile Helnöjd cool Så snart kommer ni se den på blocket och garaget köp/sälj smile

vad skoj att den gickigenom big_smile men lite synd att göra av med den när du lagt så mycke tid på den hoppas du får sålt den då

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

601 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
Pedaal skrev:

vad skoj att den gickigenom big_smile men lite synd att göra av med den när du lagt så mycke tid på den hoppas du får sålt den då

Joo jag känner också att de blir tråkigt att sälja den. hoppas bara nästa ägare tar hand om den någorlunda iallafall.. vilket inte kommer hända roll XD
Senast redigerat av Pedaal (12 november 2008)

601 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Volvon är nu ute till försäljning tongue så denna tråd kommer bli totaldöd från och med nu hmm Tack till alla som läst och följt projektet! vi kanske ses i ett annat projekt senare wink http://www.blocket.se/vi/19411981.htm?ca=1_3_s
Senast redigerat av Pedaal (7 december 2008)

Sök