Du menar DD Z18? Den har du ju inte så varför säga det?
Hur många DD Z18 finns i Sverige? Jag känner han som har den enda.
Pierre
uh vilken offtopic men så fort jag fått stetson steget hem så kan du läsa om mig i nån tidning sen
Hörru du..Jag kanske inte är så gammal men jag vet iaf att man inte sitter o ljuger för att vara cool på ett forum, det finns 1! DD Z18 i Sverige och skulle det finnas fler så BÖR ägarna av DD Sverige veta det...Min egna bror är personligen bra vän med båda ägarna och är dessutom Ambassadör för DD Sverige..Så kom inte hit o snacka massa jävla skit.
Hur många DD Z18 finns i Sverige? Jag känner han som har den enda.
Pierre
uh vilken offtopic men så fort jag fått stetson steget hem så kan du läsa om mig i nån tidning sen
Hörru du..Jag kanske inte är så gammal men jag vet iaf att man inte sitter o ljuger för att vara cool på ett forum, det finns 1! DD Z18 i Sverige och skulle det finnas fler så BÖR ägarna av DD Sverige veta det...Min egna bror är personligen bra vän med båda ägarna och är dessutom Ambassadör för DD Sverige..Så kom inte hit o snacka massa jävla skit.
oj oj lilla grabben hetsar upp sig jag handlar aldrig i sverige mina bilstereo grejjer importerar själv
Nu förstår jag noll, det finns bara en, men din bror känner båda? ägarna?????
Pierre
Det står t.om på deras hemsida att det är 2 delägare så...
bassjunkie...Via vem har du tagit in basarna?
Tvivlar rätt hårt på det med.. DD är ett ganska litet märke i sverige. Tror inte Jassa skulle sälja till kreti och pleti utanför US.. Men visst jag tror det när jag ser det. Jisses vad jag känner igen stilen från tidigare medlemmar, nosushi exempelvis.
Snacka går ju. Innan man tävlat och bevisat det är det värt VATTEN. Dvs, ingen bryr sig om vare sig det ena eller det andra. Live with it.
/Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!