Dagen började med att vi träffades 6 bilar vid ok globen i sthlm....
efter en kortare resan upptäcktes en krftig rökutveckling fån qpon´s bil...alla bilar i karavanen ställde sig vid sidan av vägen ...qpons bil rycker nu som aldrig förr från motorn.......
brandläsckare flyger fram...det brinner rätt kraftigt under huven på qpon´s bil.
(kommer en film om detta sen då jag hade min videokamera med mig)
efter omdirigering av trafik å meckande från bla *svedis* så var vi påväg mot Eskilstuna...väl framme lite lagom sena så vart det ett som vanligt kanon event med fina bilar i hög klass.
dagen gick klanderfritt fram...å dax för prisutdelning.......
qpon vann bästa inredning med sin bil ...å i samma veva fick han frågan...
-vad hände med din bil påvägen hit?
--ja min motor började brinna ........
qpon säger sen med micken i handen: tack till alla ni som hjälpte mig med bilen på vägen å nämnde oss alla vid namn ......
shit mannen jag fick fan rysningar för den spontana ,tacksamma kommentaren....grymtmannen tack!!
Att sen dommar sätet gav oss alla som hjälpte qpon... *Special award* för att vi alla drog vårat strå till stacken för att få han bil i rullning igen å ställde upp för en kamrat....kändes jäkligt mäcktigt
efter avslutad en toppen dag i Eskilstuna så kom det tillsig att bränna av lite gummi från 3 feta bilar ...snyggt jobbat
(kommer även film om detta senare)
resan hem vart inte heller den problem fri
...*svedis* generator rem gick av på caddyn å hitta en ny rem kl 18 i strängnäs en lördag...ja de va ju inte det lättaste....ca 20:00 hade vi fått fram en rem å resan rullade sen felfritt hela vägen hem.
kan inte annat än säga: TACK SOM FASIKEN för en av dom bästa roadtripsen jag haft...en dag där allt hände som kan hända,motorhaveri,utställning,vinst,burnouts,kamratskap på HÖGSTA nivå
.....kan inte summera dagen bättre än SUPER
Grattis alla vinnare + SCF en grym superdag
//Matte aka Pain