jonash skrev:
Dawe_A skrev:
bassxxx skrev:
i sverige. du kan prata med N-CORE för högsta möjliga prestanda
du du menar att grapparna på N-core har de prylar som lämnar absolut mest prestanda i hela sverige?
känns som att någon är mutad.......
Då kan man lika gärna kika in på
www.Ljudgaragen.se och kolla runt lite på vad dem erbjuder som te.x RE-Audio, Digital Design, orion, MB Quart osv osv.
Jag kan väl säga direkt att jag har absolut noll koll på vem våran engelske nye medlem är.
Vad gäller BRA ljud så har vi nog ett rätt kapabelt sortiment ja. Vi vann trots allt 3 av 7 SM titlar förra året i BRA ljud. Och våra märken var överlägset mest representerat totalt sett om man slår ihop ALLA kategorier, dvs ink dBdrag....
Enbart SQ var det total dominans. Så är det, och det är inget skryt. Det är ren fakta som JALLE sammanställt.
Men det finns mycket bra, våran fördel ligger nog mest i att vi kan hur man skall göra, om man uttrycker det så...dvs, vänder sig man till oss så har man förstått att produkter + kunskap är vad som gäller. Enbart produkter kommer man ingenstans med.
mvh Jonas
Total dominans är väl å ta i om det gäller placeringer.
SM
Sound Only: 1:a N-Core, 2:a DLS
Master unlimited: 1:a DLS, 2:a N-Core
Advanced unlimited: 1:a Genesis, 2:a DLS (jag:))
Advanced 5ch: 1:a N-Core, 2:a DLS
Resten av klasserna har för billiga anläggningar :p Men här kan man ju få en hint om vad som sitter i de bästa tävlingsbilarna inom välljud i Sverige.
Ska vi titta till EM förra året såg det ut nåt sånt här
Master unlimited: 1:a DLS
Master 7ch: 1:a Pioneer
Master 5ch: 1:a ???
Adv unl: 1:a ???
Adv 7ch: 1:a DLS
Adv 5ch: 1:a DLS
Där det står frågetecken är för att det inte står vilket team de bilarna tillhör på resultatlistan.
Var bara tvungen att svara lite på Jonas H´s skryt :p
Men skall jag vara ödmjuk så kan jag faktiskt säga att Jonas H har en sjukt bra ljudbil då han med en budget på under 30.000kr ligger knappt en knappnål efter de tunga bilarna med ljud för sjukt mycket mer, sedan att BMW Dannes bil har genesis för typ 200.000 är lite överdrivet, då även jag med ljud för mindre än hälften så mycket kan jämföras med hans.
Men återigen vill jag klargöra att det har inte så mycket med prylarna att göra som det har med vad man gör med dom, dvs installation, inställning, stereo osv.
Mvh Andreas