3269
Sök

psykad datanörd

225 Inlägg
20 februari 2006
hahaha kan inte sluta garva..blir fan nästan lite smårädd av att sitta vid datan akn man verkligen bli sådär???nått stort jävla fel är det...undra hur många tagentbord det går åt för han i månaden??

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Driver
2 111 Inlägg
20 februari 2006
Kalle_Ponken skrev:
Haha jaa har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv:Dtongue här har ni ett annat fast denna gången ett vuxet dampfall...tongue http://media.putfile.com/FPS-Doug

den va ju inte lika bra..han gör sig ju till märkbart...men men tongue

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

hårdrockar'n
118 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
det bästa är att han blir helt andfåd av allt skrikande och gapande.
helt slutkörd både spykiskt och fysiskt

Modern cars - they all loo like electric shavers

271 Inlägg
20 februari 2006
Vad i helvete.... Killen kan inte ha alla verktyg i lådan alltså.
Hur fan kan man bli sån?

51 Inlägg
22 februari 2006
känner nästan igen mig när man sitter obekvämt, varmt i rummet, energi brist, datorn laggar, och någon skriver nått åt en på msn kl 4 på natten när man ska spela cs. tongue. nej men skämt å sido sa kötthandlarn. han borde låsas in i isoleringscell eller åtminståne ta bort datorn från honom... och på mentalsjukhus ett par år.

165 Inlägg
22 februari 2006
sån va jag också när jag spela cs smile

_________
Audi Coupe
2.3 '92

506 Inlägg
23 februari 2006
AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH! Fy fan vilken unge... Hoppas inte ens egen unge kommer bli så instängd framför en dator. Herregud.. Det måste vara trickfilmat..

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Sök