ajaj trist å höra ..hoppas det inte va allt för allvarligt
det ända jag kan tycka är att efter sånt stort jippo med mycket pr å kanon fina priser å en grymt fin morot som spons med ljud så borde det ändå inte ta så lång tid att gå ut med den lycklige vinnaren
folk hinner ju nästan glömma bort eventet mer eller mindre när väl / om vinnaren för sponsringen kommer talas om.....lite synd för den glade vinnaren då bara när intresset för resultaten redan hunnit svalna
hade jag vunnit det hade det varit skit roligt att få skylta med det
nu va ju jag tyvärr inte där pga av missöde med bilen men ändå .......ger ju ändå ett bättre intryck om folk fick veta vem som vann å det tas ju mer seriöst om man ger ut det fina priset och fort som attan ger ut vinnaren i press för bra reklam för ljudföretaget
nu vart det ioförsig fel i hela listan vad jag förstod men i det skedet fanns ju möjligheten att lägga in sponsvinnaren men den va inte med någonstans...... nu tror jag inte läget är som så men började kännas lite som att det va en morot för att dra fina ljudbyggen dit men ingen utdelning då det dröjer just med det svaret...kändes som ite mörkning
så lite snyggare sköt kunde det vara...även om det nu vart en sjukhus resa....finns ju mer än en person som kan styra å ställa
som billutställare själv vill man ju ha svaren så fort man kan e ju alltid roligt att fälja upp sina vägbröder i utställnigsvärlden
å så många va det ju inte så att man inte hinner färdiga ställa listorna å dessutom inte det mest dragande priset ,sponsor priset....det borde ju ha meddelats först då det va största PR delen i jippot för bilutställarna mm
men men bara min mening å synd att jag missa denna dag
tjiiing tjiing
//Mvh