Still not ready.............. yesturday started to sh*t blood Woke up today crying fingers have no print left on them and are now bleeding same underwear now for 3 days dust between my ass cheeks when i blow my nose "flake" comes out and my doughter hates her daddy , because i did`nt take her to lek och buss husset
BUT ITS ALL GOOD OTHERWISE
Är du inte sängliggande ännu? Då måste ni ju ha massor av tid detta år.
Still not ready.............. yesturday started to sh*t blood Woke up today crying fingers have no print left on them and are now bleeding same underwear now for 3 days dust between my ass cheeks when i blow my nose "flake" comes out and my doughter hates her daddy , because i did`nt take her to lek och buss husset
BUT ITS ALL GOOD OTHERWISE
bättre skick än förra året läser jag...det kallas progress my friend förra året hittade jag dig på en tältsäng i mörklagt kontor färdig att möta "liemannen" men efter lite blåbärs soup och knäckebröd så vaknade de sista cellerna i poulsvensk kroppen ...de s.k rackärellerna och succe var ett faktum. Du fixar det HELT klart. Du har bara lite för mkt blod i kroppen
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Måste tyvärr meddela att Paul har för ont i fingrarna för att skriva och ändå bara går & går....värsta Duracell batteriet. Alla på PaintWorx är helt slut men det kämpas tappert in i det sista. Sist jag kollade klockan var det 36 timmar sedan jag senast sov Paul & gänget e fan helt galna, värsta maskinerna & det smittar!!! Sakna inte Paul på mässan imorgon för hans ande är omkring er, själv ligger han nog & sover i ett hörn nånstans HAHA!
Jag är förbannat besviken att Paul bad dig lägga ut en HELBILD på Baronen.... här har man stått och slitit dag in och dag ut och så kommer bilen på helbild nu är det fan inte lönt att åka dit... förstår om folk skiter i det nu...
Paul,,, Ja gillade lacken på din mini.. vilked djup det var i den.. o sen när du drog igån stereon o plåten började vibrera så såg det ut som lacken dansade Tak för en kul pratstund.
Jag tackar för pratstunden Paul och även provsittningen, synd att man e 2 meter lång bara så de blev lite trångt haha och tack för kolfibret förresten.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.