hej ja ska sälja/intresse koll på min GOLF mk2 88 pga av att ja har tappat gnistan att bygga klart den det som är gjort på den är följande:
*bodykit från dreamcar *sänknings sats *tonade rutor *japs dämpare *4 st 14" alu fäljar *4 st 15" alu fäljar *baslåda bygg i skuffen för 15" *slutsteg ner sänkt i golvet *90ians sätten och mitt konsol *ner flytad sterio till mitt konsol *cleande dörrsidor fram *röd lackade detaljer i bilen(ej klädda) *sportratt *didor i fläkt utblås och interumentpannel *lackad mattsvart med lite jobb kvar med spackel *taklucka
det som ska göras är att koppla in motor som är byt till en 1,8 från en 1,6 1,6 med följer och lite mera som är:
2 st fram dörrar med rutor 1 baklucka med ruta orginal paneler fram (dörrsidor) ny framruta en till tank en till bakaxel 2 framsätten och baksätte extra frontpanel
skulle vilja ha ett pris förslag pga av att ja inte vet vad ja kan ta för den hade inte tänkt mig under 10 000 bilder finns på min sida, tack för svar
Tror tyvärr inte du kommer få över 20 för den iaf. Då projekt ofta säljs rätt billigt. Att de är tonade rutor, bodykit, 90ians säten brukar heller inte ge extra betalt tyvärr.
Min gissning är på 15 om du lyckas få tag i nån likasinnad som dej med mer ork Lycka till
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
finns ju hur mkt mk2or ute, och varför skulle man köpa en som inte ens är färdig på nåt sätt, och inte ens med GTi motorn utan en 1.8 som var och varannan har. Tror inte du får sålt den ens...kanske delarna löst isf, eller om du säljer den som reservdelsbil...max 10 papp isf...
jag skulle då aldrig köpa bilen då du spacklat in skärmbräddarna samt kjolpaketet. sedan så ser lacken hemsk ut då blir man tveksam på underarbetet också