3382
Sök

BMW köper volvo?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 oktober 2008
jag har suttit och funderat, och jag kommer inte på nånting med volvo som jag gillar mer än bmw... och volvos standardfel är ju att dom är fula och slöa roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

741 Inlägg
30 oktober 2008
Bara korkat och sitta och säga att Bmw är skit jämfört med volvo, det är ju utan tvekan bättre och rejälare kvalité i en Bmw. Måste säga själv att jag hade alla dagar i veckan tagit en ny Bmw framför en volvo som varenda jävla småbarnsfamilj med barnstol åker runt i yikes

Och det kanske inte är så konstigt att Bmw är rejälare, titta på prislappen..
Senast redigerat av Joo (30 oktober 2008)

260 Inlägg
30 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
jag har suttit och funderat, och jag kommer inte på nånting med volvo som jag gillar mer än bmw... och volvos standardfel är ju att dom är fula och slöa roll

Allså va fan får du ifrån att dom är slöa? sitter du och syftar dom minsta motorerna eller? Sitta o snacka skit på ett forum är ju lätt wink Sen att dom är fula är väl vad man själv tycker smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 oktober 2008
Krink skrev:
_Glenne_ skrev:

Allså va fan får du ifrån att dom är slöa? sitter du och syftar dom minsta motorerna eller? Sitta o snacka skit på ett forum är ju lätt wink Sen att dom är fula är väl vad man själv tycker smile

finns pigga volvos ja, men det är så kul att se hur volvo folket tar åt sig när man säger nått sånt tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
30 oktober 2008
Mitt mål är att från o med nu påpeka i varje tråd när temat har spårat ut o det har det nu.

Inspiration comes standard

Reservdansk
6 271 Inlägg
30 oktober 2008
Edvinoo skrev:
Mitt mål är att från o med nu påpeka i varje tråd när temat har spårat ut o det har det nu.

Du skulle ju kunna tillföra något till diskussionen istället för att skriva meningslösa inlägg? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Herr
285 Inlägg
4 november 2008
Vad i helvete har det tagit åt BMW, är de helt skvatt galna?
Först att ens fundera på att köpa Volvo och sen samarbete med ärkerivalen Mercedes sedan att ens fundera på framhjulsdrift med FIAT. Nu är bilvärlden på väg att gå under.
*källa: automotorsport. -" Ett motiv som fördes fram den gången var att BMW behövde ett extra företag att dela kostnaderna med för att ta fram en ny, framhjulsdriven plattform. Den partnern har man nu hittat i Fiat, där arbetet redan är igång. BMW har också deklarerat ett samarbetet med Mercedes för att ta fram gemensamma komponenter "som inte syns" för att dela på fördelarna med stordrift och stora serier."
Senast redigerat av Larzan (4 november 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 november 2008
pja de har ju fått säga upp flera tusentals anställda så de går inte så bra för bmw atm...kanske för att de har just bakhjulsdrift som avskräcker många, who knows, de vet säkert va de gör

Herr
285 Inlägg
4 november 2008
Subw000fer--92 skrev:
http://www.aftonbladet.se/bil/article3629007.ab sad

Hehe.. jag kan också länka till motsatsen. http://www.automotorsport.se/biltester/biltest.asp

Allmänt envis
12 512 Inlägg
4 november 2008
Mortalis skrev:
pja de har ju fått säga upp flera tusentals anställda så de går inte så bra för bmw atm...kanske för att de har just bakhjulsdrift som avskräcker många, who knows, de vet säkert va de gör

Har du nån källa till det tongue , hittar inget i alla fall.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök