Den gjorde sig inte riktigt i så ljus lack tyvärr, blir som du säger bättre i en mörkare nyans... Fast sen gör ett par snygga fälgar jävligt mkt med vilket den på bilden inte har.
Blev jäkligt bra tycker jag själv iaf. Nu börjar det pilliga med att sätta ihop den med, ska börja med det nån dag nu i veckan tror jag. Måste bara byta topplockspackningen på 945an innan.
Blev jäkligt bra tycker jag själv iaf. Nu börjar det pilliga med att sätta ihop den med, ska börja med det nån dag nu i veckan tror jag. Måste bara byta topplockspackningen på 945an innan.
Det blev mkt bra! High topen du visade innan såg sådär ut men denna blev lite mörkare i nyansen, kanon... Mkt krom och lampor sen med, kolla med diodhuset.se förresten om du vill slippa stora klupmiga saker, jag hade en idé om att montera små punkt dioder (3mm diameter) i fotsteg och grill på en van men ägaren orkade inte.
Vet om en uppsättning breda fälgar, 10x15", stålgrå lackade centrum, polerad fälgbana och med bra däck om du är intresserad?