även stort TACK från mig ska Ni som organiserade, ställde ut och kom å titta ha.
det var jättetrevligt hela helgen även om det var lite stressigt när en av bilarna strulade till å ville inte till mässan... men sånt stoppar inte vårat gäng har vi redan lärt oss... ingen punktering, motorbrand, generatorrem eller konstiga motorvarv kan hålla oss borta från Jensi å hela SCF... respekt till Er som ordnar sveriges bästa evenemang
jättetack till Svedis, Pain, Tokken, Evilaudio, Manne_11, Wredberg, Galic_Andro för en härlig säsong å världens bästa karavaner... utan Er hade utställningarna inte varit det samma
inga pokaler kan ersätta en riktig vänskap samt folk man kan räkna med... men det kunde man se i helgen... finns inte många som går ihop å fixar en monter... haha street designs rocks ass
nu ska man dra sig tillbaks till garaget å bygga... blir nog inget basbygge för min del, men va fasen, jag kommer aldrig knäcka Evilaudios vansinniga basar (som fick mig ta ledigt från jobbet idag å sova bort huvudvärken) iaf hahahaah... men jag hoppas jag kommer kunna överraska iaf
ha en produktiv tid i garagen i vinter å så syns vi på vägarna nästa år 2009
ha det fint chingiling