Två italienska poliser täcker av en Lamborghini ”Gallardo LP 560-4 Polizia” som ett bilföretag har donerat till den italienska polisen. Hmm undrar vilket bilföretag som har donerat den?
Surt den dagen dom får en bil i sidan lr ngt under en biljakt,
Dom behöver ju bara följa efter idioten som ska smita, han lär ge upp till slut. Finns inte många bilar som är snabbare än den där. Jag var på ett event där en Gallardo LP560-4 var med, skulle ha kört mot honom och även åkt med men han blev illa tvungen att dra så det får bli nästa gång, finns bild på min sida där jag står bredvid LP560-4. Däremot såg jag när han körde mot 997 Turbo, hehe, som sagt...inte många bilar som hänger på en LP560-4.
Så jag skulle föreslå för den idioten som försöker smita att ge upp illa kvickt
Bra reklam för Lamborghini. Lixom inte jättemycket nytta med en sådan bil för poliserna.. En helikopter eller liknande hade ju varit bättre. Men gratis är gott
har man en evo 9 kommer man undan;) enligt top gears test på bana så tog evon lambon=D
Intressantare är också det faktum att Evon är femsitsig och lämpar sig mycket bättre som polisbil, speciellt då reservdelar är gratis i jämförelse med lambon, men som sagt: gratis är gott
har man en evo 9 kommer man undan;) enligt top gears test på bana så tog evon lambon=D
Då kanske man också ska nämna att den Evon var en Evo 8 ombyggd till en FQ400 och som körde ifrån en vanlig Murciélago, den med 580 hk. LP640 är en annan sak
Surt den dagen dom får en bil i sidan lr ngt under en biljakt,
Dom behöver ju bara följa efter idioten som ska smita, han lär ge upp till slut. Finns inte många bilar som är snabbare än den där. Jag var på ett event där en Gallardo LP560-4 var med, skulle ha kört mot honom och även åkt med men han blev illa tvungen att dra så det får bli nästa gång, finns bild på min sida där jag står bredvid LP560-4. Däremot såg jag när han körde mot 997 Turbo, hehe, som sagt...inte många bilar som hänger på en LP560-4.
Så jag skulle föreslå för den idioten som försöker smita att ge upp illa kvickt
på slät fin väg kanske den är snabb men minsta lilla grusväg så är bilen totalt värdelös. Ett fordon som kryssar på motorvägar men täcker inte många behov tyvärr.
Senast redigerat av Freddeponken (3 november 2008)