Fan så du ær i farten nu igen asså? Du ær ju inte riktigt klok.. Men verkar som att du ær vældigt fixerad på slutresultatet o det ska bli sjukt spænnande o se hur det kommer bli till slut!
Lycka till!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Fan så du ær i farten nu igen asså? Du ær ju inte riktigt klok.. Men verkar som att du ær vældigt fixerad på slutresultatet o det ska bli sjukt spænnande o se hur det kommer bli till slut!
Lycka till!!
haha jafan:P vad ska man annars lägga pengarna och fritiden på;) jo dte är en del som ska hända denna vinter men försyt och främst motorn och en massa turbo ladd där:D snart ska det bli inköp av massa turbo grejjor:P uppdaterar efter hand:P
så nu var jag i garaget och plockade ur kolvar o stackarna med från andra mmotorn. så har man gjort något iaf.. kommer även någon bild upp i dag till er som frågat efter det! mvh jim
så ser bilen ut nu när den står i garaget utan motor:P
motorblocket som väntar på nya lager och packningar så vi kan slänga i kolvar stakar mm igen...
Toppen med då! ska denne med bli svart eller annan färg?
hadde ett h-vete att få av svänghjuls bultarna slutade med att dem slant runt.. så fick ta framsvetseb och svetsa på en bult sen lossnade dem till slut:P
Här ser ni skillnaden mellan orginal och mina h-profil stakar och turbokolvar:D
Ser Lovande ut!, jag kommer absolut följa det! kommer nog bli en Crx med mycket pulver i , och det behövs.. tror nog inte att vi har någon annan Crx här på garaget som ska gå så snabbt i slutänden som din.. Jag räknar med dig ! Keep it up!
Ser Lovande ut!, jag kommer absolut följa det! kommer nog bli en Crx med mycket pulver i , och det behövs.. tror nog inte att vi har någon annan Crx här på garaget som ska gå så snabbt i slutänden som din.. Jag räknar med dig ! Keep it up!
/ Micke
man tackar så mycket:d jo finns en del till turb crx som har både mer och minder effekt här faktiskt... men kommer nog bli gottt skönt med någon kommentar iaf..
kul man får någon respons jju knappt värt jobbet att lägga up om ingen skrive relelr kollar då kan man ju skita i de snart..,. om nu int enågra som verkligen e in tresserade... mvh jimm
Jag tittar men är desto sämre på att kommentera. Jag tycker du ska köra på en alu-kylare istället för den svarte, kommer nog se trevligare ut i motorrummet om inte annat.
Bra att du har hittat en intercooler förresten, det kan ju behövas.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
okej.. roligar eom någon skriver med:D joo men se om jag får pengar till kylare med... den 25:e när lönen komer blir det att handla igen.. var ju en dyrmånad nu,.._P jo en fördel med det:d mvh
så nu varit i garaget igen men mest hållit på med flickans bil dfenne helg.. det so blivit gjort med min är att börjat riva ut lite innuti den igen då det är tänkt att golvet bak i dne ska lackeras i samam färg som bilen är.. sedan även börjat poilera lite motor detaljer lite smått... och massa annaty små grejjs är så klart gjort! även testat o göra egna motor fästes bussningar tror det kommer bli bra återstår o se.. kommer bli stumt iaf:D
så då först så blev det blästra., sedan slipa lite sedan slipa med finare papper .. inte klart på denne bild men ser nu lite skillnad iaf på dem olika stegen:P
motorfäste som jag fixade lite med då och satte i mina egna bussningar:P ja jag ska borra hål och sätta i rör i det sen med:P
Ja kom igen nu Jim håll tråden i liv nu.hehe.finns jue inga trådar om Rex..såg de var rätt mycket som skulle göras..ska bli roligt o följa detta..mvh Micha