Du tittar inte på bilen när du kör och interiören har man visserligen omkring sig men på bana tittar du inte på den och nått ljud kan man glömma när motorn ylar på högvarv .
Jag skulle vilja säga "helheten". Men det är nog ändå så att interiören är viktigast, och att den invändigt är väldigt bekväm och sådär. Det finns t.ex många bilar som är väldigt snygga (VW, Saab, etc), men som jag upplever inte har den där inredningen/känslan som vissa andra bilar har. Det är väldigt viktigt. Jag vill att bilen ska vara skön att köra, och det ska kännas bra att sitta i bilen. Annars kan det lika gärna kvitta...
Du tittar inte på bilen när du kör och interiören har man visserligen omkring sig men på bana tittar du inte på den och nått ljud kan man glömma när motorn ylar på högvarv .
Väghållning går ju in i prestanda. Det vore en helt annan sak om jag t.ex skrev "acceleration" eller "topp hastighet". Prestanda är ju att bilen presterar som ett jävla monster, på bana såväl utanför bana.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Har svårt att rangordna då jag tycker olika vid olika situationer. Är det inspirerad körning tänker jag inte direkt på ljudanläggningen utan motor/väghållning. Skall jag däremot åka långt kommer komfort, interiör och ljudanläggningen överst. Står den på parkeringen så är det "stylingen" jag vill åt.
Helst vill man ju ha allt på en gång..(kanske därför en bil aldrig blir klar).. hehe
Är ljudtokig så faktiskt så ligger det nog i topp...
Just nu så har jag en 300C SRT8, Så prestanda finns redan helt klart, så även en helt ok väghållning och extriört finns inte mkt att klaga på.. Så bara jag tar och monterar in min Alpine F#1 Anläggning så borde jag bli nöjd