Är detta något att hänga upp sig på?
Kvinnor utnyttjar sin kropp för att få framgång, och har gjort sen urminnes tider.
Nej, ni behöver inte säga att jag är ett svin som tar upp det, det är fakta. Alla som vill säga att det är felaktigt kan alltid tänka tillbaka på livet så kommer ni hitta minst en situation som ni kan relatera till uttrycket ovan.
En arbetskollega och hennes man hade satt sig en dag och räknat vad som skulle varit billigast för honom, en "lyxhora" eller hennes "driftkostnad". De kom fram till att det skulle vara betydligt billigare med "lyxhoran". På detta sätt fungerar det i de flesta förhållanden. Tjejer utnyttjar sin kropp för att få igenom sin vilja då de vet att män är just djur.
Med detta som bakgrund blir jag inte förvånad när kvinnor kastar kläderna så fort de vill att folk ska titta. Ofta tycker jag det är helt galet. Går jag på tillexempel en mässa och fryser trots tröja kan jag bara tycka synd om dem, och då förstår jag att de gnuggar mot bilen, det skulle jag med - mer friktion ger värme. Men jag tycker detta är helgalet.
Är det däremot en varm sommardag kan jag faktiskt förstå att tjejer har mindre kläder. Ta en varm sommardag på "strippen", då går tjejerna med lite tyg, medan vi män har helt bar bringa och ett par shorts samt något på fötterna. Mekaniker med gällivarehäng på shortsen och bar bringa lutar sig in under motorhuven så man knappt kan titta på bilen utan att se privata delar. MEN DÅ KLAGAR INGEN!
Så låt dessa tjejer välja själva. Givetvis ska vi inte ha porr på forumet, men kan vi ha bilder där killar sitter på dass så kan vi ha bilder där en tjej har samma kläder som hon har i badhuset eller på stranden. Jag tror att dessa tjejer kan bestämma själva om de vill visa sig eller inte. Precis som du och jag och alla andra vet om vi vill ligga nakna på våra bilar. Vi kan väl alltid skapa "Jag poserar naken på min bil"-tråden och se om det blir flest killar eller tjejer.
Nog med gnäll från mig. Sköt dig själv och skit i andra.