Kommer göra så mycket som möjligt imorron ose Får se om det blir kanske grund färdigt då ;P Inget ja räknar med men det skulle varit kul
Börjar ialf se slutet på ett annat stadie nu Mycket som har varit fel och krånglat. hade kunnat göra det bättre o snabbare om ja inte hade börjat när det va 6-7minus ute. Men man lär sig av sina misstag. största va nog o börja med det ^^ Håller dock mig väldigt sysselsatt och mycket roligt när man får feedback härifrån. Hjälper en hel del med energin.
Ha de Bäst alla
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Toos, varför använder du gammalt finspackel om du tycker det suger? Dom har säkert nytt i massa olika affärer! Och blev du sugen på att jobbar som fan nu när mitt går hyfsat snabbt? ;D
Toos, varför använder du gammalt finspackel om du tycker det suger? Dom har säkert nytt i massa olika affärer! Och blev du sugen på att jobbar som fan nu när mitt går hyfsat snabbt? ;D
Hahahah nej nej det har bara flytit på som jag har velat och inget krånglar överhuvudtaget eller jo men lätt fixat. o det va d enda vi hade hemma. eller ja nästan Orka inte köra till biltema hihihi
henne_svenne skrev:
blir nog säkert helt grymt bra när den är klar!! Du blr ju alla fall ensam om den (Y)
Tack, Jag hoppas också på det ^^ O det va det som va tjusningen med att börja det e ju att ingen annan som har en likadan:D
Ja jo Ja kan lära dig hur du ska göra lille mög O du bara bytar bort dom hela tiden så hade inte fått mer än halvtimme på mig XD
stor_lindberg skrev:
fyfan här har det hänt mycke nu starkt jobbat med fronten du! ^^ blir nog jävligt bra när du fått klart den!
Keep up the good work!!
MVH// Lindberg
tackar så mycket Kul att du hitta tillbaka hit. va ett tag sen Går bra med golfen?
Braather skrev:
Hur gjorde du med övergången från tillbyggnaden till original fronten, så att glasfibern fastna på själva originalfronten?
det va inte så svårt kolla på sidan 5 så ser du att ja tog bort plastningen och sen tog bort all fogskum för att sen skruva fast glasfibern på sidorna o sen plasta jag bara upp på stötfångaren Hoppas det hjälpte dig
MrEricsson skrev:
långt kvar tills den är klar?
Njae Det tror ja inte ialf har bara små spacklingar o slipningar kvar (Tror ja) XD
Så lite så ^^ jooda vafan man tittar väl in lite då å då men nu var man ju tvungen att lämna några ord ^^ jooda för tusan det går frammåt. har hänt en jäkla massa dom senaste veckorna men fortfarande mycket kvar
Är det din flygande golfboll du fota eller? Dock börjar det se riktigt fint ut nu du tossing
för det e det. hehehehe hade så jäkla tråkigt.
stor_lindberg skrev:
Så lite så ^^ jooda vafan man tittar väl in lite då å då men nu var man ju tvungen att lämna några ord ^^ jooda för tusan det går frammåt. har hänt en jäkla massa dom senaste veckorna men fortfarande mycket kvar
lycka till med spacklingen ^^
MVH// Lindberg
Det ska ju inte vara för lätt vet du väll Jag tappa bort din tråd för ett bra tag sen så ska fan in o kolla på den när ja får ordentligt med tid Den måste vara duktigt fin nu ju