3430
Sök

Nurburgring dekal?

3 120 Inlägg
20 november 2008
Irmscher Vectra skrev:
Scuderia_Lusso skrev:
OCH MAN E INTE VÄRD EN NORDSCHLEIFE DEKAL OM MAN INTE HAR VART OCH SVETTATS BAKOM RATTEN DÄR!

Exakt. Tycker det är lite som att sätta ett emblem från en Lamborghini på en gammal sliten Volvo.. Alldeles fel. sad

Jag kan inte annat än att instämma i kören, strunta i att tapetsera din bil med ringen-dekaler om inte bilen (och helst nuvarande ägaren) kört på det gröna helvetet smile
Senast redigerat av viccoA (20 november 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 november 2008
han frågade hur man fick tag i den inte vad ni tyckte om de...

Profile at Phoenix Foundation
171 Inlägg
20 november 2008
Förlåt fröken. Ber om ursäkt.

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth

Soubee
20 november 2008
Trådstartare
Dann3 skrev:
Undrar lite vart man kan få tag i sådana Nurburgring dekaler? någon som vet?

/danne

http://shop.ebay.com/Nurburgring+decal
Där lär du hitta några...
Sedan om det är så org. ser ut eller inte har jag ingen koll på...

Muttley
20 november 2008
Trådstartare
du kan väl ta och följa med mig ner istället för att fuska?. så kan vi köra mot varann smile. men har du drag så du kan dra med min hoj ner ?

Dann3
21 november 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
du kan väl ta och följa med mig ner istället för att fuska?. så kan vi köra mot varann smile. men har du drag så du kan dra med min hoj ner ?

Haha när skall du ner?

Jag har redan hittat sådana dekaler så det är löst tack ändå!

Japp blir bankörning på Nurburgring för min del så kom inte och säg att det är fel för dit det skall man smile
Bmw m3 skall ju fan plågas på en riktig bana i landet den kommer ifrån big_smile

mvh
/danne

Muttley
21 november 2008
Trådstartare
Dann3 skrev:
tkd_rille skrev:

Haha när skall du ner?

Jag har redan hittat sådana dekaler så det är löst tack ändå!

Japp blir bankörning på Nurburgring för min del så kom inte och säg att det är fel för dit det skall man smile
Bmw m3 skall ju fan plågas på en riktig bana i landet den kommer ifrån big_smile

mvh
/danne

när de är fint väder och torrt där smile. närmare semestern lär de nog bli smile, typ någon helg. måste ju testa bettan ordentligt smile.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
2 december 2008
nurburgring skulle nog va en upplevelse å köra på he he

Nissan Silvia

3 354 Inlägg
2 december 2008
en liten sidofråga: kan en få ta något varv med mc o få ett märke?

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Muttley
2 december 2008
Trådstartare
Seth skrev:
en liten sidofråga: kan en få ta något varv med mc o få ett märke?

jo de ska du ju kunna göra men du får nog köpa ditt märke när du kört smile

1 062 Inlägg
2 december 2008
Synd att det görs kopior på denna dekal. En man faktiskt haft lite beundran för då man sett den på någon sportbil....tydligen slut med det.

"You Go, we go!"

3 120 Inlägg
2 december 2008
TLO skrev:
Synd att det görs kopior på denna dekal. En man faktiskt haft lite beundran för då man sett den på någon sportbil....tydligen slut med det.

Beundrar gör man baserat på varvtider och inte om någon masat sig runt slingan wink
Det kommer ju horder av turistbussar och kör runt ringen med stopp för fotografering och liknande så bara för att man rattat runt varvet innebär ju inte att det gått särskilt fort. Däremot är det ju kul att se "likasinnade" i trafiken med sina klistermärken big_smile
Senast redigerat av viccoA (2 december 2008)

Forummoderator
10 576 Inlägg
2 december 2008
Hamilton skrev:
Är ju som vilket dekaltrim som helst, bara att klistra på och se glad ut.

OM man har en BMW, annars är det bara fånigt med ringendekal iom bilen knappt skulle orka runt alls typ. BMW vet man där emot att de presterar jäkligt bra på "ringen" så de kan bära dekal oavsett om de varit där eller ej.    http://www.garaget.org/video/9o0r96kqrqr6

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Majestas
1 319 Inlägg
12 maj 2009
AAaeee nu vart jag lite sur här!!

Inte ofta man ser bilar med Ringen dekalen, antagligen för att det är en äkta dekal och bilen och ägaren har brukat den på banan där...

Men allt tjöt om att det är "totalt förbjudet" att sätta en på bilen om man INTE har varit eller kört där.
Varför??

Jag tycker ringendekalen symboliserar i ett större ämne ( Banracing ).. att ha en mellanstor dekal baktill är bara snyggt och kaxigt... tycker det visar att bilen t.ex brukas på bana.

Team VeboTrim

Muttley
12 maj 2009
Trådstartare
_MaCCe_ skrev:
Jag tycker ringendekalen symboliserar i ett större ämne ( Banracing ).. att ha en mellanstor dekal baktill är bara snyggt och kaxigt... tycker det visar att bilen t.ex brukas på bana.

Då kan man ha en dekal på den banan man kört. Har man inte kört nurnburg så ska man heller inte ha den.
Om man nu kört knutstorp kan man ha de, eller nån annan bana.

Jag skulle aldrig ha satt på en ringen dekal på min bil eller hoj om jag aldrig varit där heller.  förhoppningsvis blir de på hojjen om de blir nuvarande eller näste hoj lär jag se.

Majestas
1 319 Inlägg
12 maj 2009
tkd_rille skrev:
_MaCCe_ skrev:

Då kan man ha en dekal på den banan man kört. Har man inte kört nurnburg så ska man heller inte ha den.
Om man nu kört knutstorp kan man ha de, eller nån annan bana.

Jag skulle aldrig ha satt på en ringen dekal på min bil eller hoj om jag aldrig varit där heller.  förhoppningsvis blir de på hojjen om de blir nuvarande eller näste hoj lär jag se.

Jo jag förstår lite hur ni tänker där, ungefär som att dekaltrimma bilen med TE.X Castrol dekaler ( för att man mkt gärna vill köra på den oljan ) fasten man kör på biltemas.

Om jag sätter på en Ringendekal, så är det inte för att skryta om att jag kört där.
Mer för att visa vad bilen brukas för, eller åt vilket håll man vill ha den tongue och för att det är något jag mkt gärna vill göra ( köra på ringen )

Ska tillägas att jag inte kört någon bana än roll
Hoppas jag premiärkör nu i sommar

Team VeboTrim

FreddeK
13 maj 2009
Trådstartare
dekalen är ju skitful...ser ut som en bajsklutt! även om jag någon gång skulle köra på ringen skulle jag aldrig sätta dit en dekal på bilen för att skryta att jag vart där ..näverbäver! dekaler överhuvutaget är skitfult!

379 Inlägg
13 maj 2009
Hamilton skrev:
Är ju som vilket dekaltrim som helst, bara att klistra på och se glad ut.

haha klockren

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 maj 2009
Råkade beställa en dekal från tyskland i veckan... Bara för att det stör ska den nog fan på morsans Clio 1,2.. roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

281 Inlägg
13 maj 2009
Mortalis skrev:
han frågade hur man fick tag i den inte vad ni tyckte om de...

word,,,som alltid sköna kommentarer...klös i dig ;D

/Deki

Sök