nefan då har man fixat lite mer jobb för sig då 15 minus här idag och allt va typ fryset så gick inte och komma in ibilen på förar sidan så va tvugen och ta passagerar dörrn in klättra igenom råkade nudda lite paneler med skon så man har dödat alla knappar/panelen från ac knapparna till tädningslåset så typiskt inte min dag idag
idag skulle man då iväg och handla lite cola men istället så ville inte dörrhelvetet gå igen och stanna där som vanligt min så kallade "tur"
slutade med att man fick beställa en dörrkista tror jag de hette från skroten får se om de märks nån skillnad rev ner dörrsidan idag då + att passade på och titta varför dörrhandtaget va paj nån plastbit som gick av till knappen de hade bara dörrhandtag till 740is 88 vågade inte köpa nån för de passar vell inte? ...
här är en bild på iaf efter jag rivit dörrsidan
ska ut och montera den nya dörrkistan lr vad den hette efter maten ikväll runt 19-20 nått sånt kommer nog en uppdate då med me lite bilder
så då va problemet löst massa 5-56 och den nya dörrkistan även fast de inte va dörrkistan som hade gått sönder va bara nån lite pigg som styrde som hade fastna i öppet läge men men nu är den bytt så man behöver nog inte bry sig om den på 1 tag bara yttredörrhandtag som är nästa problem då
idag gjorde man då 1 försök och få liv i aset då men inte då får inte loss förderlaren ser inte vart de sittet skruvarna sitter /har inget verktyg för och få loss dom och finns ingen space alls bakom toppen så tröttsamt och den ska va igång senaste månda kväll kommer fan inte gå:(
passade på ta lite bilder för övrigt Toos ville ju ha lite bilder tjo så länge
idag gjorde man då 1 försök och få liv i aset då men inte då får inte loss förderlaren ser inte vart de sittet skruvarna sitter /har inget verktyg för och få loss dom och finns ingen space alls bakom toppen så tröttsamt och den ska va igång senaste månda kväll kommer fan inte gå:(
passade på ta lite bilder för övrigt Toos ville ju ha lite bilder tjo så länge
va ute nyss och satt tillbaka dörrsidan så man passa på och städa den lite invädigt + kolla alla vätskor + passade på och knäppa lite kort folk gillar ju bilder så;)
morssans bil vs min då uppenbart behövs det en diamant tvätt på statoil till våren
ser aningen bättre nu än innan=D
bak då
oljan såg helt okej ut dock så värkade oljan ha runnit lite innan jag han knäppa kortet
en panel jag råkade ha sönder när man inte kom in i bilen och fick klättra från passagerar sidan uppenbart e volvo inte byggda för 190+ ska klättra i den hehe=D
hoppas några veckor går fort så man kan fa lite chash och uppdaera lite nya prylar
får försöka underhålla er så gått de går tills dess med lite gratis pimnings=D hehe
börjar få mina tvivel om man ska lägga ner projeket helt lr hålla på med de och börja på allvar igen när man får jobb... vet inte riktigt vad man ska göra:S
Nej för fan. det får du inte.. Jag Röstar emot D e ju kul med små pill Du behöver ju faktiskt inte göra saker som e för dyra hela tien
helt säker menare att de är säkert måndare / närmare ½ år innan de tex börjar kunna komma delar till bilen man har börjat fundera lite för så fort man kollar alla andras trådar händer de nått hela tiden här händer de nästintil inget + typ bara upddates med olika bilder..
har ändrat mig projeket är inte nerlagt bara att uppdatesen kommer va väldigt få 1 tag framöver
det som hände idag då va att man åkte till kungsåra i västerås köpte nytt dörrhandtag gick relativt bra och få bort inredningen igen lossa dörrhandtaget för de va i 3 delar sen va de 2 runda skruvar vilket man itne kunda lossa skyddskåpa för elhissen . vilket gjorde att de inte gick och haka på haken till dörrhandtaget fick riktigt ide brist så satt dit de nya dörrhantaget så de sitter där för syn skull tills får bort plast kåpan "gick inge vidare idag"
lite bilder på allt
gammla dörrhandtaget konstigt att de inte fungerade?
nya dörrhandtaget
de 2 skruvarna till lossa ena delen av uttre handtaget
där det är inringad med svart är vad skruvarna som är runda sitter fall nån undrade
de 3 clipsen som håller dörrsidan på plats
dörr sidan lös igen
de va vell allt för nu kan säga att kommer en hybrid dump om några dagar dock kommer den nog inte monteras föräns i februari