Tycker det börjar låta som ett DB Race mellan oss.. HAhah
Fan också har inte orkat fundera på ljud ännu men om ni ska göra en tävling av de måste jag ju börja bygga.. har ni nå bra idéer hur man ska bygga Cleant i en kombi ? gärna bilder om ni har? jag behöver motivation.. Kolla mina bilder Cleant HAHAHA
Det beror ju på hur många vänner man har Hahaha lär ja aldrig vinna som inga vänner har...
Ja jag e från norrland så jag lär inte ha så mkt vänner nere i fjollträsk men målet med mitt bygge är att försöka vinna så många del tävling till norrlands hotets ride som möjligt
Då lär du ju vinna där uppe ;)Ensamt.. 100 mil till närmsta granne Hahaha
kasta inte sten i glashus, du bor ju med i Norrland, Geiros med, jag med då allt över hallandsåsen är det.
kan uppdatera lite, har fått hem fronten, huvförlängaren samt nya lycktorna. Däcken är beställda men har ej hittat vilka fälgar jag ska ha än. men så fort jag kommer hem från min jobb resa ska jag sätta igång med bygget och då kommer mer bilder och uppdateringar..
Hej nu kommer det en uppdatering.. veckan har vart piss dålig började med att turbon pajja i måndags.. sedan provmonterade jag mina nya devil eyes och märkte att dom ej fungerar på en xenon bil.. irriterande..
men idag började jag provmontera fronten som hade en hyfsad passform men de kommer bli massa arbete med den iaf..
Här får ni några smakprov från dagens arbete
ny fronten
grym..
...
imorgon ska de fortsättas finns massa problem som ej är lösta..
ja blir inge motiv lack ska ha den clean men mean jag ska försöka få med lite med jobb bilder men jag har iaf fått den monterad på bilen nu och imorgon ska jag och snacka med en som ska hjälpa mig svetsa huven så förhoppningsvis kommer ni få en fet update i nästa vecka.. sedan beställt de även 19" chrome fälgar idag kommer bilder på dessa imorgon..
Hej nu ska jag komma med en uppdatering från vad som hänt med bygget.. Nu har huven blivit kapad och nya huv förlängaren har blivit fast svetsad.. nu kommer nästa problem med huvlåsning.. måste klura på detta innan den ska på lack..
när huven var kapad innan huvförlängaren monterades
Med huvförlängaren på..
mycket jobb kvar med börjar likna nå iaf
Kommer bli grymt
Nästa sak att göra är att montera grillen som är från en A3a som återförsäljaren säger ska passa men som inte passar alls.. så får väll såga sönder den och göra nå custom jobb.. sedan beställde jag även GTI galler samt dimljus idag..
Och mina 19" fälgar ska komma imorgon eller i början på nästa vecka... bilder kommer..
Här kommer några bilder från dagens jobb.. grillen är långt från klar.. passformen är skit ska se om jag lyckas få de bra annars blir de en annan grill..