3422
Sök

Hjälp: Kom med lite Fälgtips till bilen

OEM <3
6 957 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
talibangran skrev:
köp mina vitlackade plåtisar wink höhö .. kommer som sagt nya fälgar till våren , annars kan du spana in forsgummi.se , pappas företag , tryck på fälgar o traska vidare så ser du säkert nå godingar smile

De va ju skitbra pris på Nitro Oxide hos er, 2600kr !!! men? "prisena gäller vid köp av kompletta hjul"
måste ja köpa däck oxå då eller?

OEM <3

961 Inlägg
18 december 2008
ne kompletta hjul är med däck o fälg , men nu har ja inte jobbat där på ett tag men de kan lätt kollas upp smile eller så är de att fälgarna kostar de dom gör om man köper däck till .. kan kolla upp de där sen idag om jag kommer ihåg de !! bättre o göra det iställe för att ja sitter här o gissar tongue

Pure DieselPower

Xenoholic
2 559 Inlägg
18 december 2008
Nitro Oxide lätt.
Dom har jag i 20" ; )

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

99 Inlägg
18 december 2008
Bjork skrev:
Hegefors skrev:
Lugna dig lite, det kommer komma riktigt snygga nyheter till våren, det lovar jag dig ! Jag har sett lite förhandsvisningar och det kommer bli riktigt kul i vår kan jag säga. smile

Skicka ett mail till mig så kan jag ordna fälgar och däck till dig, då jag jobbar som säljare.

Simma lugnt !

Vilken märken snackar vi?

I princip alla !

Tex alla de du nämnde plus mkt mkt fler...

OEM <3
6 957 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
talibangran skrev:
ne kompletta hjul är med däck o fälg , men nu har ja inte jobbat där på ett tag men de kan lätt kollas upp smile eller så är de att fälgarna kostar de dom gör om man köper däck till .. kan kolla upp de där sen idag om jag kommer ihåg de !! bättre o göra det iställe för att ja sitter här o gissar tongue

Kolla upp detta då smile

Nitro Oxide lätt.
Dom har jag i 20" ; )

Ganska fläskig kant på dom oxå big_smile Som på mina gamla Ace Tyson..saknar dom lite..

I princip alla !

Låter bra de big_smile Du kan ju gärna kika pris på Nitron å Mugellon då dom ligger bäst till..
Skulle vilja ha Realcar Qualifer även Kallad Koya Magic..men den e dyyyyr

OEM <3

99 Inlägg
18 december 2008
Bjork skrev:
talibangran skrev:

Kolla upp detta då smile

Nitro Oxide lätt.
Dom har jag i 20" ; )

Ganska fläskig kant på dom oxå big_smile Som på mina gamla Ace Tyson..saknar dom lite..

I princip alla !

Låter bra de big_smile Du kan ju gärna kika pris på Nitron å Mugellon då dom ligger bäst till..

Kollade på Oxide 20" idag, den släpper jag för 2500:- Kollar upp lite mer imorn, skriv till mig så blir det lättare.

OEM <3
6 957 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
Hegefors skrev:
Bjork skrev:
talibangran skrev:

Kolla upp detta då smile

Nitro Oxide lätt.
Dom har jag i 20" ; )

I princip alla !

Kollade på Oxide 20" idag, den släpper jag för 2500:- Kollar upp lite mer imorn, skriv till mig så blir det lättare.

Gör så. Har PM:at...
"Talibangran" ni e inte uträknade tongue

OEM <3

Sök