hörru kim nu är snön borta igen bara jobba på så man har lite och titta på;) hehe=D
Jodå, lite vårkänslor var det idag. Men jag vill ha varmare så man slipper jackor och sånt innan jag börjar krypa och måla bromsok mm. Även antennen är skönare att pyssla med när det blir lite varmare.
Så allt är på gång snart, och kul att du gillar det jag håller på med
Strömbrytare till elantennen Nytt antennspröt Lackera om bromsoken Montera tillbaka sportläppen om det är möjligt att ta sig fram fortfarande efter sänkningen, framför allt upp på uppfarten. Lackera grillen Toningsboard i framrutan Fixa nätet längst ner i framstötfångaren Lägga i tygmattorna
Om ni har fler idéer på vad jag kan göra med bilen får ni gärna säga det. Alltid kul med förslag
Strömbrytare till elantennen Nytt antennspröt Lackera om bromsoken Montera tillbaka sportläppen om det är möjligt att ta sig fram fortfarande efter sänkningen, framför allt upp på uppfarten. Lackera grillen Toningsboard i framrutan Fixa nätet längst ner i framstötfångaren Lägga i tygmattorna
Om ni har fler idéer på vad jag kan göra med bilen får ni gärna säga det. Alltid kul med förslag
när är det du börjar med de?
Eftersom jag var sjuk denna helgen så får det bli lite småpyssel i påskhelgen.
Så, efter en resa till elmia idag så blev man sugen på att fixa lite med bilen. Sagt och gjort, plockade fram domkraften och lyfte upp bilen när jag kom hem.
Innan målning
Nymålat, blev svart hammarlack
Så blev det
Med fälgen monterad
Bjuder på en bonusbild, stannade och käkade i Gränna på vägen hem
Jag funderar på om det blev bra med allt i svart eller om oken fortfarande ska vara röda, vad tycker ni om resultatet? Kommentera på nu gott folk