tjo så att min bil har dött 1 bra tag på de där viset tordde att den skulle bli lite anorlunda när man fick tag på en orginal luftburk och ersatte öppna filtret blev ingen storre skillnad förtuom turbo ljudet försvann...
kan de va att tex tomgångs motorn börjar gå åt helvete? lmm såg bra hel ut alla trådar va helt klart hela
hör att öppna filter har vart duktiga på döda lmm och tomgångs motorer?
tjo så att min bil har dött 1 bra tag på de där viset tordde att den skulle bli lite anorlunda när man fick tag på en orginal luftburk och ersatte öppna filtret blev ingen storre skillnad förtuom turbo ljudet försvann...
kan de va att tex tomgångs motorn börjar gå åt helvete? lmm såg bra hel ut alla trådar va helt klart hela
hör att öppna filter har vart duktiga på döda lmm och tomgångs motorer?
Kör du med öppen dump? i sånna fall kan de va de som är felet.
tjo så att min bil har dött 1 bra tag på de där viset tordde att den skulle bli lite anorlunda när man fick tag på en orginal luftburk och ersatte öppna filtret blev ingen storre skillnad förtuom turbo ljudet försvann...
kan de va att tex tomgångs motorn börjar gå åt helvete? lmm såg bra hel ut alla trådar va helt klart hela
hör att öppna filter har vart duktiga på döda lmm och tomgångs motorer?
Kör du med öppen dump? i sånna fall kan de va de som är felet.
kör allt orginal ända som inte va orginal va öppna filtret men fick en 940 turbo luftburk av en kompis satt dit den idag så nu är den hlet orginal ända skillnaden va att den känndes piggare frånstart och att turbo ljudet försvann
tjo så att min bil har dött 1 bra tag på de där viset tordde att den skulle bli lite anorlunda när man fick tag på en orginal luftburk och ersatte öppna filtret blev ingen storre skillnad förtuom turbo ljudet försvann...
kan de va att tex tomgångs motorn börjar gå åt helvete? lmm såg bra hel ut alla trådar va helt klart hela
hör att öppna filter har vart duktiga på döda lmm och tomgångs motorer?
Kör du med öppen dump? i sånna fall kan de va de som är felet.
kör allt orginal ända som inte va orginal va öppna filtret men fick en 940 turbo luftburk av en kompis satt dit den idag så nu är den hlet orginal ända skillnaden va att den känndes piggare frånstart och att turbo ljudet försvann
Kollat så de inte läcker någonstans på insugssidan... har för mej att ja hade de problemet när en av mina bilar läckte en gång.
Kör du med öppen dump? i sånna fall kan de va de som är felet.
kör allt orginal ända som inte va orginal va öppna filtret men fick en 940 turbo luftburk av en kompis satt dit den idag så nu är den hlet orginal ända skillnaden va att den känndes piggare frånstart och att turbo ljudet försvann
Kollat så de inte läcker någonstans på insugssidan... har för mej att ja hade de problemet när en av mina bilar läckte en gång.
verkar rätt va helt normalt men ahn dör enbart om man tex går från fullt laddtryck sen kopplar ur annars e han helt normal
tomgångsmotorn är nog på väg att gå sönder... han klarar att hålla motorn på tomgång men efter du varvat upp den blir de för mycke jobb för "tomgångsmotorn" och bilen lägger av
tomgångsmotorn är nog på väg att gå sönder... han klarar att hålla motorn på tomgång men efter du varvat upp den blir de för mycke jobb för "tomgångsmotorn" och bilen lägger av
hoppas de löser sig
får testa byta den nångång sen märks ju om problemet kvarstår
kollade lite gamla bilder här, ja hade läckage vid tomgångsmotorn. men den kan ju som sagt va trasig med.
lust och skicka nån bild när de va läckage?
orkar inte fixa en bild, men hade limmat fast en 90graders böj på insuget som gick till tomgångsmotorn de syntes knappt när man stod me bilen på tomgång men när man gasa o sen släppte så såg man sprickan. limmade om de sen o då¨blev de bra:) (de va på en B18FT som sitter i en 440 Turbo).