3467
Sök

Angående: Inomhusträff i Malmö snart?

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
20 januari 2009
Schysst att du kan ställa upp o försöka ordna en träff!

Gärna efter 18:00, (men gå bra när som för min del...)

smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Eldknast
915 Inlägg
20 januari 2009
Jill skrev:
firefreak skrev:
Jill skrev:
Önskemål?

Fredag, Lördag eller Söndag? Vilken tid? Orkanen har bara öppet till 18...

Kanske 15-17 en lördag?

När jag anordnade första träffen i Orkanen så fick jag ett passerkort av Carpark så jag kunde komma ner i garaget även efter kl 18. Så det borde inte heller vara något problem tidsmässigt. Det kräver bara att dom har någon som ansvarar för det som händer där nere.

Tänk på det ni andra som dyker upp på träffen också bara. Ni sabbar inte bara för er själva utan även för personen som arrangerar om ni inte sköter er.

Betalade ni P-avgift? Vad låg den på i timman?

Jag hoppas att folk är begåvade med sund förnuft och självfallet sköter sig ... annars lär dom väl få höra det av mig wink tongue

Vi blev uppmanade att betala vanlig P-Avgift under tiden vi var där. Alternativet var att betala en schablonavgift på 700:- oavsett hur många vi blev eller hur länge vi ville vara där. Så det får man ju räkna på i så fall. Nu har ju Q-park eller vad dom heter tagit över så jag vet inte vad som gäller för deras del.

Tiden är rolig när det går fort... :)

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 januari 2009
firefreak skrev:
Jag hoppas att folk är begåvade med sund förnuft och självfallet sköter sig ... annars lär dom väl få höra det av mig wink tongue
Vi blev uppmanade att betala vanlig P-Avgift under tiden vi var där. Alternativet var att betala en schablonavgift på 700:- oavsett hur många vi blev eller hur länge vi ville vara där. Så det får man ju räkna på i så fall. Nu har ju Q-park eller vad dom heter tagit över så jag vet inte vad som gäller för deras del.

Vi får se vad killen jag mailade säger... Hoppas att allt går vägen, det rycker lite i "foto tarmen" haha big_smile

Elektriker
1 138 Inlägg
20 januari 2009
jag kommer utan bakkjol om de blir på en dag som passar mig haha:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
21 januari 2009
Jag kommer med min CTR... all banged up and shit... men ja... jag kommer iaf smile

67 Inlägg
21 januari 2009
inga problem för min del....klart, lite beroende vilken dag...en fre eller lördag passar mej bäst....har ändå kört me slitna sommardäck nu i vinter.....inte direkt någe vinervägglag o snacka om ändå....en spann vatten sen e man fit for fight.....så, hell yea, count me in!

9 Inlägg
22 januari 2009
Jo för fan!!!! Om bilen e tillbax från lack o lagning e jag lätt på....smile blev de nåt datum spikat?

4 418 Inlägg
22 januari 2009
type skrev:
Jo för fan!!!! Om bilen e tillbax från lack o lagning e jag lätt på....smile blev de nåt datum spikat?

Har ringt hela dagen till denna Douglas utan något svar sad

Fortsätter att ringa i morrn...

514 Inlägg
23 januari 2009
Jill skrev:
type skrev:

Har ringt hela dagen till denna Douglas utan något svar sad

Fortsätter att ringa i morrn...

Tack för att du kämpar för oss!

BMW = Bil Med Wasakredit

400 Inlägg
23 januari 2009
ja kommer nog om det blir något smile

4 418 Inlägg
23 januari 2009
Nu är Lördag - 7Feb - kl:15-17  preliminär bokat.
Q-park hade inga problem med att vi var där så länge vi skötte oss och betalade taxan 6kr/tim.

Däremot om någon i morgon kan åka förbi P-huset och se hur det ser ut med P-plats?
Han sa att det har kommit in fler kunder och kanske är trångt....

Någon frivillig??
Jag hade gjort det om jag inte bott i Ystad wink

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
23 januari 2009
Jill skrev:
Q-park hade inga problem med att vi var där så länge vi skötte oss och betalade taxan 6kr/tim.

Däremot om någon i morgon kan åka förbi P-huset och se hur det ser ut med P-plats?

Någon frivillig??

Vilket P-hus blev det? smile Kanske kan ta å köra dit och titta ikvälle eller imorogn! smile.. Kör dit med min lilla Mazda sad big_smile hahaha

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

1 120 Inlägg
23 januari 2009
vi fick plast ca 80bilar om det är Orkanen du menar smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

4 418 Inlägg
23 januari 2009
emijl skrev:
Jill skrev:

Någon frivillig??

Vilket P-hus blev det? smile Kanske kan ta å köra dit och titta ikvälle eller imorogn! smile.. Kör dit med min lilla Mazda sad big_smile hahaha

P-huset orkanen... http://www.q-park.se/tabid/750/qparkPar … fault.aspx

Det skulle vara GULD om du kan åka o kika om vi få plats?

4 418 Inlägg
23 januari 2009
BMW_Galen_Tjej skrev:
vi fick plast ca 80bilar om det är Orkanen du menar smile

Han sa att de hade fått flera förhyrda sen ni var där sist, så det bästa var att åka i morrn och reka hur det ser ut med plats under lördagen smile

Tydligen hade ni gott rykte så han lät väldigt positiv! smile

1 120 Inlägg
23 januari 2009
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=71052 har har ni karta å regler från förra året big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
23 januari 2009
Men jag kör dit , å kollar lite imorgon om plats å lite sånt smile .. Vilken våning är det vi ska vara på ? KOmmer nog inte att komma dit själv, men man gör vad man kan åt sina älskade Skåneboende ;D tongue..

Vill inte komma med min lilla skrotibangbang!big_smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
23 januari 2009
Va där för en liten stund sedan  och jag kan säga så här mycket att : Vi lär få plats mellan 40-60 bilar där utan problem.. Litet och trevligt ställe smile

4 418 Inlägg
23 januari 2009
emijl skrev:
Va där för en liten stund sedan  och jag kan säga så här mycket att : Vi lär få plats mellan 40-60 bilar där utan problem.. Litet och trevligt ställe smile

Får hoppas att att det är samma på lördagar då???

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
23 januari 2009
Jill, jag kör ditt imorgon igen å kollar smile Nemas Problemos big_smile ;D

Sök