Fredag, Lördag eller Söndag? Vilken tid? Orkanen har bara öppet till 18...
Kanske 15-17 en lördag?
När jag anordnade första träffen i Orkanen så fick jag ett passerkort av Carpark så jag kunde komma ner i garaget även efter kl 18. Så det borde inte heller vara något problem tidsmässigt. Det kräver bara att dom har någon som ansvarar för det som händer där nere.
Tänk på det ni andra som dyker upp på träffen också bara. Ni sabbar inte bara för er själva utan även för personen som arrangerar om ni inte sköter er.
Betalade ni P-avgift? Vad låg den på i timman?
Jag hoppas att folk är begåvade med sund förnuft och självfallet sköter sig ... annars lär dom väl få höra det av mig
Vi blev uppmanade att betala vanlig P-Avgift under tiden vi var där. Alternativet var att betala en schablonavgift på 700:- oavsett hur många vi blev eller hur länge vi ville vara där. Så det får man ju räkna på i så fall. Nu har ju Q-park eller vad dom heter tagit över så jag vet inte vad som gäller för deras del.
Jag hoppas att folk är begåvade med sund förnuft och självfallet sköter sig ... annars lär dom väl få höra det av mig Vi blev uppmanade att betala vanlig P-Avgift under tiden vi var där. Alternativet var att betala en schablonavgift på 700:- oavsett hur många vi blev eller hur länge vi ville vara där. Så det får man ju räkna på i så fall. Nu har ju Q-park eller vad dom heter tagit över så jag vet inte vad som gäller för deras del.
Vi får se vad killen jag mailade säger... Hoppas att allt går vägen, det rycker lite i "foto tarmen" haha
inga problem för min del....klart, lite beroende vilken dag...en fre eller lördag passar mej bäst....har ändå kört me slitna sommardäck nu i vinter.....inte direkt någe vinervägglag o snacka om ändå....en spann vatten sen e man fit for fight.....så, hell yea, count me in!
vi fick plast ca 80bilar om det är Orkanen du menar
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Men jag kör dit , å kollar lite imorgon om plats å lite sånt .. Vilken våning är det vi ska vara på ? KOmmer nog inte att komma dit själv, men man gör vad man kan åt sina älskade Skåneboende ;D ..