3411
Sök

fotad av fartkamera, såg den mig...?

Kokar ris
923 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
hallå! åkte förbi en kamera men låg lite över hastigheten så jag höll kepsen framför mig så jag inte såg kameran (för att försöka dölja nyllet utifall) och sen blixtra det till så klart... >.<

Nojig som man är undrar jag om någon annan gjort något liknande och om kameran såg er iallafall..?
Senast redigerat av cenoxide (6 januari 2009)

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Har alltid rätt!
689 Inlägg
6 januari 2009
Har hört att de precis tog bort "lagen"  som gör att man kan skydda sig för ansiktet hmm

Livet är ett helvete, du är bjuden!

5 089 Inlägg
6 januari 2009
märker du om du får hem något... hur ska vi veta? Jag har inte tillgång till deras kameror och se vad dom fotar på iaf.

\Lindgren

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
6 januari 2009
fota den så skickar den hem bötern till den som står som ägare på bilen, efter de får man överklaga att de t.ex var en kompis som körde, men detta är de sällan som går igenom, ta de som en man o betala tongue

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Kokar ris
923 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
fota den så skickar den hem bötern till den som står som ägare på bilen, efter de får man överklaga att de t.ex var en kompis som körde, men detta är de sällan som går igenom, ta de som en man o betala tongue

ja men jag är inte man, jag är studerande. annars så skulle jag inte gnälla som en kärring över böter hmm

Blyfot
829 Inlägg
6 januari 2009
De är nog inte mycke att välja på

"bara en mor kan älska en sån son"

Allfixare
1 475 Inlägg
6 januari 2009
kör inte för fort då.

Muttley
6 januari 2009
The_Mechanic skrev:

men om man vet att de var en kompis som körde så får man ju snällt tala om vem kompisen var också smile

3 059 Inlägg
6 januari 2009
cenoxide skrev:
The_Mechanic skrev:

ja men jag är inte man, jag är studerande. annars så skulle jag inte gnälla som en kärring över böter hmm

Skyll dig själv då.
Nu fattar du kanske bättre till nästa gång då.

296 Inlägg
6 januari 2009
Tror du kommer undan

8 883 Inlägg
6 januari 2009
Om man nu hinner ta av sig kepsen för att dölja nyllet så borde man ju rimmligen ha hunnit sänka farten eller är det ett måste att köra över gällande hastighetsgräns i alla lägen?
Om det kommer en böteslapp återstår att se.......

Fotograf på tierpidag.se

Kokar ris
923 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
oj, jag bara undrade ifall någon annan hade gjort samma sak och kommit undan, men dom flesta verkar ha haft en dålig måndag tydligen..

120 Inlägg
6 januari 2009
står bilen på dig kan du ha otur!!!...jag har blivit fotad 2 ggr,,,, en i farsasn(hände inget)
en gång i min kärra.....fast kortet vart dåligt så vägverket frågade mig om jag erkände och då sa jag enkelt nej! de vart inte så bra pga att jag satt och rökte.....big_smile

Mästare
2 947 Inlägg
6 januari 2009
tkd_rille skrev:
men om man vet att de var en kompis som körde så får man ju snällt tala om vem kompisen var också smile

Behöver man inte.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Kokar ris
923 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
Fiesta_Power skrev:
står bilen på dig kan du ha otur!!!...jag har blivit fotad 2 ggr,,,, en i farsasn(hände inget)
en gång i min kärra.....fast kortet vart dåligt så vägverket frågade mig om jag erkände och då sa jag enkelt nej! de vart inte så bra pga att jag satt och rökte.....big_smile

smile njä den står faktiskt på farsan så.

Muttley
6 januari 2009
KimVsWorld skrev:
tkd_rille skrev:

Behöver man inte.

Nej inte som privatperson, men känns rätt dumt och skylla på att de är en kompis som kört. Har de inte infört att böterna ska betalas fastän de inte var föraren som körde ännu?

Muttley
6 januari 2009
cenoxide skrev:
oj, jag bara undrade ifall någon annan hade gjort samma sak och kommit undan, men dom flesta verkar ha haft en dålig måndag tydligen..

de är tisdag idag wink

Kokar ris
923 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:
cenoxide skrev:

de är tisdag idag wink

haha fan också... aja men jag får väl säga hur det gick med det hela om några veckor eller när man nu får nått brev.

782 Inlägg
6 januari 2009
Ja jäklar vad alla skällde på den stackarn.. det Borde vara så att den som kört torskar på bötern.. och kan dom inte identifiera den som kört så ....??
tjejen blev fotad i våran bil som står på mig lappen komm till henne.. alltså hade dom identifierat henne,, och sket i vems bilen var eftersom jag inte fick något brev..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Muttley
6 januari 2009
cenoxide skrev:
tkd_rille skrev:
cenoxide skrev:

de är tisdag idag wink

haha fan också... aja men jag får väl säga hur det gick med det hela om några veckor eller när man nu får nått brev.

japps de får du göra, inte säkert du får nått alls om du har rena turen. smile vore intressant om du fick bilden att du lägger upp den här med .

Sök