Nu var det dags att köpa nya däck te bilen pga hyfsat dåliga däck!! se Bild<----, någon som kan ge tips om ett däck med bra bett i. Har funderat på GoodYear Eagle F1!???
beror liksom på hur du kör? eagle f1 är ju bra grepp i men slits lite fortare eftersom det är mjukare gummi. jag har hankook sp1 evo och är riktigt nöjd. dock vill du ha max grepp så ska du ju ha toyo r888. men till din clio skulle jag typ köra med hankook ventus sport k104/105.. bra pris samt bra däck till bruksbil.. men däckfrågan är alltid smaksak.. finns ju tusentals olika och ingen har väl provat alla..
p.s gör en hjulinställning efter du bytt däck eftersom dina däck inte är jämnt slitna.
jag kör med hankook ventus:) å tycker dom bettar på jävligt bra, sen slits dom inte direkt mycket heller. har kört hårt en hel sommar å bra mönster kvar än:)
cooper däck ä de bra eller dåliga däck ? har ett par liggandes kanse värt att sätta på bilen dubbade vinter däck ^^, eller ä pirellis däck bätre ? har båda ligandes så ^^,
Nu var det dags att köpa nya däck te bilen pga hyfsat dåliga däck!! se Bild<----, någon som kan ge tips om ett däck med bra bett i. Har funderat på GoodYear Eagle F1!???
strl på däcken ska vara 215/40-17
Ha det kalas Mvh Mackan P
Michelin Pilot Sport 2, Continental sportcontact 2 eller 3 men framförallt BFGoodrich gForce Profiler 2 !
strl på däcken ska vara 215/40-17
Ha det kalas Mvh Mackan P
Michelin Pilot Sport 2, Continental sportcontact 2 eller 3 men framförallt BFGoodrich gForce Profiler 2 !
Mvh Hegefors
Michelin Pilot Sport 2 finns ju dessvärre inte i den dimensionen annars hade detta absolut varit att rekomendera Med Michelin Pilot Exalto skär du kurvorna så det räcker! Ska du ha riktigt bra grepp är det R-däck som gäller. Dock är inte detta att tänka på att ta ut när det regnar
p.s gör en hjulinställning efter du bytt däck eftersom dina däck inte är jämnt slitna.
Så himla snett sliter den inte. Å med tanke på att den är sänkt är det nog inte jätte mkt man kan göra åt detta. Man kanske skulle kunna fina till det lite
jag jobbar själv på en däckverkstad och om jag kan rekomendera ett greppdäck som rullar mil så är de defenitivt toyo t1r som du ska köra med. Här nere i skåne så har vi lagt dom på ambulansbilarna samt följebilarna på knutstorps motorstadium. Kör även själv med dom och dom funkar utmärkt. du kommer inte bli besviken ! m.v.h erichson
jag jobbar själv på en däckverkstad och om jag kan rekomendera ett greppdäck som rullar mil så är de defenitivt toyo t1r som du ska köra med. Här nere i skåne så har vi lagt dom på ambulansbilarna samt följebilarna på knutstorps motorstadium. Kör även själv med dom och dom funkar utmärkt. du kommer inte bli besviken ! m.v.h erichson
pris på dem?
för 4 st
225 35 17"
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...