Jag har varken bil eller körkort än (men det är på gång) så många tycker kanske att jag inte borde uttala mig men såhär har jag tänkt göra: Börja med en 740 (ja, jag gillar 740s, tycker att de kan se grymt fina ut om de är välskötta, de är säkra om man krockar, bra lekbil för mig som vill lära mig vart jag verkligen har bilen) och låta den stå på mig. Ha den några månader, undertiden jag jobbar i sommar, för att sedan byta upp mig till en 850 T5, som också kommer stå på mig. Därefter, när pengarna finns att kunna köpa, äga och bygga på, kommer jag att köpa Supran som jag har drömt om. Bilen kommer hela tiden få stå på mig då jag tycker det är värt att betala mycket försäkring som ung, när det innebär att jag sänker försäkringskostnaden på Supran senare. (Om jag klarar mig undan olyckor vill säga.) Många har sagt till mig att de aldrig skulle kunna betala dyr försäkring på sin förstabil som då har varit en skitbil. Men är det inte värt att det, när man vet att försäkringen då sänks på den framtida drömbilen? Så resonerar jag.
Senast redigerat av Reeplayed (21 januari 2009)
Even fools they say, can find a way out of the dark.