Ser riktigt spænnande ut det hær:) Vart kan man få tag på sånna vinylprover som du fick hemskickat? Om man kanske skulle gøra ett frest på o klæ om dørrsidorna i min høg igen...
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
har börjat klä om mina dörrsidor nu ska lägga upp bilder imån.
waow: jag har köpt lampor på stylingwebben som passade nu men problemet är att dom är förkorta så det ser inte så bra ändå. får se hur jag ska lösa det.
tackar för komentarena. blev tyvär inget gjort idag för jag va och handla en kostym till studenten nästa månad. men imån ska jag göra om den andra dörrsidan.
idag har jag rivit av vinylen på den dörrsidan som blev dålig och slipat av limet. sen klippte jag till en ny vinyl bit som jag limmade och sen började jag montera denna på dörrsidan.
dörren som blev dålig. rev av vinylen och tog bort det gammla limet så gott det gick sen strök jag på nytt.
Tja då var det dax för en stor update igen. denna helgen har jag gjort klart båda bakdörrarna och monterat dom.
började med att skrapa bort skumgummit som satt på "speglarna"
nästan klar. är lite tidskrävande
båda klara
provade så att den kommer att passa
sedan strök jag på lim på "speglarna" och vinylbitarna
börjat att klä
klar ska bara renskäras med
båda klara
prova så att det passa och sen limade jag dit dom och handtagen med. jag borrade hål för skruvarna till högtalaren för att den skulle bli lättare att montera.
ena sidan monterad
andra sidan monterad
så här blev det. massa komentarer nu skulle vara kul:D