3418
Sök

Återhittad STULEN saab 900 -92

128 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Bilen återfanns idag i samma skick som den försvann.
Allt som fanns i bilen när den stals var kvar.
Inte ens bensinen var slut i den.

/Conny
Senast redigerat av coyquattro (16 januari 2009)

Skogsfan
649 Inlägg
15 januari 2009
Bild är ett väldigt stort plus ifall du kan ordna det. Finns färdig mall för det där du skriver ditt inlägg.

Beklagar förlusten hmm

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

128 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Faniskogen skrev:
Bild är ett väldigt stort plus ifall du kan ordna det. Finns färdig mall för det där du skriver ditt inlägg.

Beklagar förlusten hmm

Har tyvärr ingen bild, har haft bilen knappt en månad..

Random Hero
4 047 Inlägg
15 januari 2009
ingen kompis som tatt bild ? förra ägaren, en nummerplåt är ju inte de svåraste o plocka loss på en bil. så den blir ju svår o känna igen om den inte har rätt plåtar =/ jävla tråkigt när bilar blir stulna

Dog food lid. Backwards

128 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
DusanMandick skrev:
ingen kompis som tatt bild ? förra ägaren, en nummerplåt är ju inte de svåraste o plocka loss på en bil. så den blir ju svår o känna igen om den inte har rätt plåtar =/ jävla tråkigt när bilar blir stulna

finns distinkta kännetecken.

tejpad höger skärmkant
saknas höger "lilla delen" kofångaren, sidan
stor buckla på höger dörr fram, typ intryckt
list saknas på höger dörr fram
repa/tryckmärke efter motorhuv på höger dörr fram
väldigt stor glipa mellan motorhuv och höger fram lyckta
reping inredning mellan hatthyllan och c-stolpen

färgen på bilen är det lite metallic över

118 Inlägg
15 januari 2009
Trist för dig. Min bil vart stulen i linköping men återfanns i Sommen i Tranås. Känns som om det skulle vara samma folk, då bilen användes i sommen att åka runt i. Den hittades 2 gånger på en dag. De grep tv misstänkta, man och kvinna. ska till Tranås i morgon och hämta upp min saab 900 på saab så jag ska kolla i trakterna.

128 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
masens skrev:
Trist för dig. Min bil vart stulen i linköping men återfanns i Sommen i Tranås. Känns som om det skulle vara samma folk, då bilen användes i sommen att åka runt i. Den hittades 2 gånger på en dag. De grep tv misstänkta, man och kvinna. ska till Tranås i morgon och hämta upp min saab 900 på saab så jag ska kolla i trakterna.

hade jag inte jobbat natt inatt så hade jag varit å kollat runt i bla sommen..
har bara haft tid att kolla runt lite snabbt inne i tranås.

jätte snällt av dig.. tack på förhand.

/Conny

118 Inlägg
17 januari 2009
Jag pratade med polisen idag när jag hämtade bilen på grahns bilar idag. De berättade då att de påtraffat din bil. Det visade sig avara samma poliser som hittade min bil. Hur var skicket på din bil när den hittades?

Pan
17 januari 2009
Jävla Tranås pundare. Tur att man fått ha bilen ifred än så länge.

128 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
masens skrev:
Jag pratade med polisen idag när jag hämtade bilen på grahns bilar idag. De berättade då att de påtraffat din bil. Det visade sig avara samma poliser som hittade min bil. Hur var skicket på din bil när den hittades?

Inte en skråma på bilen, syntes inte ens att de varit på låset.
Så det kan nog vara så att det var "proffs" som var i farten.. samma natt hade de nämligen inbrott på pressbyrån å de hade försökt ta kassaskåpet där.

Sök