2701
Sök

bmw turkbil??

527 Inlägg
3 januari 2007
Jag skulle sälja min gamla BMW och det var bara invandrare som ringde på annonsen. Så de är helt klart överreprensenterade som ägare av gamla BMW bilar.
Men vem bryr sig om vad andra tycker och tänker.
BMW är bra bilar, dock alldeles för dyra att äga och köpa vilket gör de mindre bra och det var därför jag sålde min. BMW bilar råkar nog ut för mer inbrott och jävulskap också.
Senast redigerat av Loffe123 (3 januari 2007)

64 Inlägg
3 januari 2007
jag e så arisk man kan bli blond blåögd så inte e de då mig dom har sett köra bmw iaf =P haha

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
3 januari 2007
Seriöst lås den här tråd jäveln och låt folk köra va faan dom vill och har råd med!

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
3 januari 2007
Loffe123 skrev:
Jag skulle sälja min gamla BMW och det var bara invandrare som ringde på annonsen. Så de är helt klart överreprensenterade som ägare av gamla BMW bilar.
Men vem bryr sig om vad andra tycker och tänker.
BMW är bra bilar, dock alldeles för dyra att äga och köpa vilket gör de mindre bra och det var därför jag sålde min. BMW bilar råkar nog ut för mer inbrott och jävulskap också.

Jag har sålt 3 bmw och ingen av dem blev köpt av en "invandrare"..  inte heller köpte jag bilen av någon (som jag tror) var invandrare heller..

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

82 Inlägg
3 januari 2007
jag köpte min bmw av en invandrare, men han var från USA smile

Personbils tekniker
238 Inlägg
3 januari 2007
jag tycker att dom har börjat gått över till "svenska bilar" här där jag bor så åker dom flesta en nyare volvo helst v70 och nyare..

Speed FMK
849 Inlägg
3 januari 2007
brukar själv kalla BMW för kebab räcer. men enbart om de är en utlänning som kör den. Nej jag är inte rasist men tycker de låter lite kul, menar inget illa. Gillar själv BMW och har vart sugen på o skaffa en 535. För tillfället är jag 740 ägare. Gubb bil säger en del, men låt dem göra de då tongue

Mvh Ludde

143 Inlägg
3 januari 2007
Köpte mej en e36 i höstas, flesta annonser jag ringde på pratades det svenska med brytning. Den jag köpte har alla 6 ägare invandrar namn(därav dekalen på min bil wink). Är nog rättså vanlig bil bland "turkar". Men jag är helt nöjd med den och tycker det är tråkigt om folk är rädda för vissa bilar pga deras stämpel.

62 Inlägg
3 januari 2007
VArför ens lägga energi på att snacka så mycket skit??? alla kör precis vad fan dom vill....Enda anledningen till att ni kallar bmw för kebab racer mm är att ni får åka runt i sviniga volvo och saab, eller är rasister....Kan ingen bara låsa denna tråd?????

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
3 januari 2007
_740_power skrev:
jag tycker att dom har börjat gått över till "svenska bilar" här där jag bor så åker dom flesta en nyare volvo helst v70 och nyare..

Why bother?
Varför ens bry sig om att "titta efter" vad "invandrare" (jag tror egentligen att många istället kollar hudfärgen) kör för bil.. men vem fan bryr sig om det?! För man kan omöjligt veta om någon är det utan att själv ha frågat den personen i fråga. Och, om så är fallet.. big deal.. vi är ändå indoeuropeer från början. Så korkat ämne.. lås denna tråd nu.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
3 januari 2007
Bästa lyftet 2007? ^^

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Smålänning
7 883 Inlägg
3 januari 2007
Vem orkar bry sig vad bilarna kallas? Alla köper väl en bil dom trivs med. Jag körde BMW i körskolan och formligen älskade den bilen. Men jag skulle inte vilja köpa en BMW då de flesta japanska bilarna har samma eller bättre kvalitet för halva priset.

Jag tycker helt enkelt att dom är överreklamerade och vill inte betala 50 000 för ett märke i grillen. Men dåliga bilar är det hursomhelst inte.

Sen behöver inte ni avundsjuka reta er på att dem ni tror är invandrare har bra bilsmak!

Lägg ner denhär diskussionen nu. jag trivs med min bil, och jag hoppas ni trivs med era.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

7 Inlägg
3 januari 2007
Jo men en Kebab-bil är det ju i Sverige i alla fall. Speciellt mörkhåriga personer med håriga armar brukas synas i BMW. big_smile

396 Inlägg
3 januari 2007
itne så konstigt att det dblir turkbil. alla sköna "personligheter" som vill ha oljefilter till m3, att sätta i sina 316 compacter SYNS ganska väl. man undrar ju så att säga ibland, när de börjar med "-vad har du för bil?"    "-BMW" får man till svar. "-vad för bmw?"  "-Den är gul tror jag"

det liksom säger sej självt.

Teddan
2 495 Inlägg
6 januari 2007
kebab bil.... jag är själv invandrad till sverige å älskar Bmw, kör både bmw å volvo.

Har en polare som är pizzabagare .... han kör saab .... är saab en kebabbil då eller ??

finns garanterat fler "nysvenskar" som kör andra bilmärken än BMW, det är som PWR säger dom flesta som kör BMW utmärker sig lite tex bmw m3 1,8l  eller mocket fräsh M5 170hk med fetta fälgar
elelr det klasiska  325 med m3-paCket.....det sitter på sin höjd några m-speglar å bilen är nerlackad...

jag har haft ca 20bmw under 7år å endast köpt en ända av dom av en "turk".. eller fan han va nog irakier .. alltså vi säger att 19st har varit av svenskar å en kebab.....

fan jag tror bmw är en riktig svenne-bil.......
när jag glider runt i min bmw så ser jag bara masssa svennar som i sina bmw....

Ps. jag är invandrad till sverige ifrån Norge hehehe.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

116 Inlägg
6 januari 2007
jag tycker allt att det är lika mycket "turkar" som svenskar som kör bmw, jag föraktar dom alla. bmw är och förblir en skitbil, tongue hahaha (har haft 3)

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

250 Inlägg
22 februari 2007
Puppen skrev:
Håller med. Oftast hör man ju också Svenssonbil eller gubb bil om volvo o.s.vtongue... Men men inget att göra åt

Det är ju sant iofs wink

------------------------------------------------------

250 Inlägg
22 februari 2007
koppartaket skrev:
jag tycker allt att det är lika mycket "turkar" som svenskar som kör bmw, jag föraktar dom alla. bmw är och förblir en skitbil, tongue hahaha (har haft 3)

Säger killen som kör Amerikanskt wink är det nån som kan göra kassa bilar så är det Amerikaner och Fransmän wink

Ska man säga nått om tyska bilar så är det väll att dom tekniskt är mkt välbyggda!

------------------------------------------------------

Busdriver
389 Inlägg
22 februari 2007
Finns det nåt bilmärke som ALLA gillar? om man är så pass svag i psyket att man bara bryr sig vad folk tycker och säger om ens bil, och blir lessen i ögat när nån dissar den så kanske man bör söka hjälp? osäker i sin läggning? tongue
Senast redigerat av Edman (22 februari 2007)

69 Inlägg
22 februari 2007
newkie skrev:
koppartaket skrev:

Säger killen som kör Amerikanskt wink är det nån som kan göra kassa bilar så är det Amerikaner och Fransmän wink

Ska man säga nått om tyska bilar så är det väll att dom tekniskt är mkt välbyggda!

jag håller absolut med dig, amerikanska bilar är så jävla fula och samtidigt har de sämst motor kvalitet i världen efter franska bilar.

mazda 323 gtr

Sök