3344
Sök

Bästa Skräckfilmen EVER?

529 Inlägg
17 januari 2009
Jeepers Creepers är också väldigt bra.
http://www.imdb.com/title/tt0263488/

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Muttley
17 januari 2009
jag gillar hide and seek.
http://www.youtube.com/watch?v=o9uEkTPchIo

rose red från stephen king riktigt lång film.
http://www.youtube.com/watch?v=tgk_6GUl1T8

smile finns massor och välja på. men rose red är riktigt lång och faktiskt bra.

Muttley
17 januari 2009
eriksson87 skrev:
[Rec] var sjukt bra skräck. Annars dessa japanska filmer, som The ring och The grudge är ganska bra med. tröttnat på alla dessa hollywood skräckisar smile

du menar den? http://www.youtube.com/watch?v=YQUkX_XowqI

De är lite resident evil tema över den. men den dög att titta på.

590 Inlägg
17 januari 2009
tkd_rille skrev:
eriksson87 skrev:
[Rec] var sjukt bra skräck. Annars dessa japanska filmer, som The ring och The grudge är ganska bra med. tröttnat på alla dessa hollywood skräckisar smile

Jo precis den. Gillade den skarpt!  inte som alla andra skräck filmer som dom bara öser ut med. smile

Muttley
17 januari 2009
eriksson87 skrev:
tkd_rille skrev:
eriksson87 skrev:

Jo precis den. Gillade den skarpt!  inte som alla andra skräck filmer som dom bara öser ut med. smile

hehe, jag tycker den är helt godkänd. Man rykte till några gånger faktiskt, och man blev inte trött på den.
De enda jag inte tycker om med filmer är när de är spanska eller nått sådant språk=) ska helt vara engelska hehe men de är bara jag som fått nått för mig.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
17 januari 2009
Shutter, en koreansk skräckis.. absolut det mest skrämmande jag nånsin sett! fruktansvärt bra.

1 963 Inlägg
17 januari 2009
richardoo290 skrev:
Shutter, en koreansk skräckis.. absolut det mest skrämmande jag nånsin sett! fruktansvärt bra.

Ja kollade bara 30 min typ.. sen stängde ja av, va så dålig roll Skoja bara, vågade fan inte se mer.. enda skräckisen ja stängt av i hela mitt liv pga att ja blivit rädd haha.. kan rekommendera den starkt också! Iaf de första 30 min sen vettifan wink Dock INTE den amerikanska remaken, se upp för de skräpet.

Men are not born - Men are made

590 Inlägg
17 januari 2009
Felax skrev:
richardoo290 skrev:

Ja kollade bara 30 min typ.. sen stängde ja av, va så dålig roll Skoja bara, vågade fan inte se mer.. enda skräckisen ja stängt av i hela mitt liv pga att ja blivit rädd haha.. kan rekommendera den starkt också! Iaf de första 30 min sen vettifan wink Dock INTE den amerikanska remaken, se upp för de skräpet.

Får ta o kolla på den igen då! smile var inte så insatt då jag såg den på fyllan?

1 963 Inlägg
17 januari 2009
Haha ja kolla på den igen, ensam mitt i natten smile

Muttley
17 januari 2009
vad hter den skräckisen där dem spelar tv spel?, det som händer i spelet händer också i verkligheten? var längesen man såg den men vill se den igen.

German Engineering
9 083 Inlägg
17 januari 2009
Såg en skräckfilm när man gick i högstadiet. Den heter Pestens tid och är 6 timmar lång tongue Fyfan va äcklig den var tongue

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (13 november 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

631 Inlägg
17 januari 2009
tkd_rille skrev:
vad hter den skräckisen där dem spelar tv spel?, det som händer i spelet händer också i verkligheten? var längesen man såg den men vill se den igen.

Stay Alive menar du smile

57 Inlägg
17 januari 2009
Om ni vill se en skräckfilm kolla då på blair witch projekt, det sägs att det är en sanningsfilm. Och när man har sett den filmen och tänker på att det har hänt så blir man riktigt "chockad"!

Muttley
17 januari 2009
Arradin skrev:
tkd_rille skrev:

Stay Alive menar du smile

ja de var de=) tack så mycket. jag tycker den är bra smile
http://www.youtube.com/watch?v=g0XkwZGqzXI

1 963 Inlägg
17 januari 2009
PromoteToLeader skrev:
Om ni vill se en skräckfilm kolla då på blair witch projekt, det sägs att det är en sanningsfilm. Och när man har sett den filmen och tänker på att det har hänt så blir man riktigt "chockad"!

Den ska man inte se om man vill bli rädd hehe.. De som spelade in den köpte en videokamera(proffs modell), spelade in filmen med varandra(Budget så långt ögat når) Sen när de var klara lämnade de tillbaka kameran.. Kostnaden va så en normalmänniska har råd att göra filmen, men all reklam o grejer om att den va "verklighetsbaserad" osv gjorde att varenda kotte ville se den.
Sen drog dom in så mycke pengar så man blir gråtfärdig när man vet om det, med tanke på att dom inte la ut ett skit för o spela in den.
MEn den är inte baserad på någon verklighet wink

57 Inlägg
18 januari 2009
Felax skrev:
PromoteToLeader skrev:

Den ska man inte se om man vill bli rädd hehe.. De som spelade in den köpte en videokamera(proffs modell), spelade in filmen med varandra(Budget så långt ögat når) Sen när de var klara lämnade de tillbaka kameran.. Kostnaden va så en normalmänniska har råd att göra filmen, men all reklam o grejer om att den va "verklighetsbaserad" osv gjorde att varenda kotte ville se den.
Sen drog dom in så mycke pengar så man blir gråtfärdig när man vet om det, med tanke på att dom inte la ut ett skit för o spela in den.

Du menar dom som härma filmen efter? För dom som filma den riktiga försvann ju och kameran hittades i ett hus i skogen om det nu stämmer. Om du inte tror på detta så får du testa att tälta i den skogen big_smile (om du vågar)

Muttley
18 januari 2009
PromoteToLeader skrev:
Felax skrev:
PromoteToLeader skrev:

Du menar dom som härma filmen efter? För dom som filma den riktiga försvann ju och kameran hittades i ett hus i skogen om det nu stämmer. Om du inte tror på detta så får du testa att tälta i den skogen big_smile (om du vågar)

De påstår ju det att de hitta kameran, men igentligen skitbra sätt att försöka lura folk på=). tror heller inte på filmen. Om de hade varit sant är de nog inga problem att tälta där smile för tror du annars en sinnesrubbad mördare skulle vara kvar i skogarna efter något sådant?

57 Inlägg
18 januari 2009
tkd_rille skrev:
PromoteToLeader skrev:
Felax skrev:

De påstår ju det att de hitta kameran, men igentligen skitbra sätt att försöka lura folk på=). tror heller inte på filmen. Om de hade varit sant är de nog inga problem att tälta där smile för tror du annars en sinnesrubbad mördare skulle vara kvar i skogarna efter något sådant?

Det är ingen vanlig mördare, Det är en Häxa! wink Men om detta är sant så skulle nog halva FBI var där i skogarna och leta efter personerna och "häxan". Men det som dom vet är sant är att det har försvunnit 7st barn i den skogen.

KHRacing
18 januari 2009
klassiker:  Fåglar
modern: 13 ghosts

Muttley
18 januari 2009
PromoteToLeader skrev:
tkd_rille skrev:
PromoteToLeader skrev:

Det är ingen vanlig mördare, Det är en Häxa! wink Men om detta är sant så skulle nog halva FBI var där i skogarna och leta efter personerna och "häxan". Men det som dom vet är sant är att det har försvunnit 7st barn i den skogen.

Haha ja men de var väl en berättelse för att skrämma barn från att gå in i skogen själva?
Och om de försvunnit 7 barn där är de säkert någon äcklig pedofil som älskar att kidnappa barn. smile Men vi har nog tur som slipper ta reda på det här;).

Sök