3455
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

2 103 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
#4061
Kalle_Finnen skrev:
Blir nice detta smile Hoppas att du fixar till de dära med stolen bara, ser konstigt/fult ut enligt mig när stolen sitter 15 cm upp ifrån golvet, eller om du bara täcker sidan tongue
men va faaan e det min bil eller HAHAHA  lol

TROR folk jag lägger ner 100 tals timmar å sen slarvar till det i slutet ICKE tongue
stolsfästet sitter ca 4½ cm högre än volvos orginal stol vid sitt delen..å sen har en sportstol högre rygg än orginal tongue

kommer en cover...STOLEN E BARA DIT STÄLLD för inmåttning...jösses ....fan va folk har lätt å dömma å tycka bakom tangentbordet så fort man inte gör nåt klart på engång lol skärpning !

å för den som INTE har en volvo vet inte heller hur buckligt å massa kanaler mm som e under stolen heller tongue
å en sido cover är väl det minsta problemet å tillverka lol

Meningen med stol bilderna e ju för å hjälpa dom som INTE vet hur man kan montera in stolar i en volvo..å volvo finns det massor av tongue


hmmm..kanske ska hålla på det sista bilderna på bilen innan Elmia tongue roll
Senast redigerat av PAIN (28 mars 2011)

dB Jägare!
732 Inlägg
28 mars 2011
#4062
Icke, bilder uppskattas! smile
Följer denna tråd lite osynligt som en ninja och kollar alla updates, även vad alla och du skriver till och med tongue smile

2 103 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
#4063
MissEmnz skrev:
förbannat snygga stolar, men hittar dom ej på hemsidan?
inget dom har hemma eller?
Mvh Måns
dom brukar ha dom ,men kan vara slut i lager bara wink maila å fråga smile

536 Inlägg
28 mars 2011
#4064
PAIN skrev:
Kalle_Finnen skrev:
Blir nice detta smile Hoppas att du fixar till de dära med stolen bara, ser konstigt/fult ut enligt mig när stolen sitter 15 cm upp ifrån golvet, eller om du bara täcker sidan tongue
men va faaan e det min bil eller HAHAHA  lol

TROR folk jag lägger ner 100 tals timmar å sen slarvar till det i slutet ICKE tongue
stolsfästet sitter ca 4½ cm högre än volvos orginal stol vid sitt delen..å sen har en sportstol högre rygg än orginal tongue

kommer en cover...STOLEN E BARA DIT STÄLLD för inmåttning...jösses ....fan va folk har lätt å dömma å tycka bakom tangentbordet så fort man inte gör nåt klart på engång lol skärpning !

å för den som INTE har en volvo vet inte heller hur buckligt å massa kanaler mm som e under stolen heller tongue
å en sido cover är väl det minsta problemet å tillverka lol

Meningen med stol bilderna e ju för å hjälpa dom som INTE vet hur man kan montera in stolar i en volvo..å volvo finns det massor av tongue


hmmm..kanske ska hålla på det sista bilderna på bilen innan Elmia tongue roll
Haha take it easy ^^ fattade ju jag med att det inte var klart, iaf om man kollar på allt annat du gjort big_smile annars hade man kunnat skriva så till varje bild under en projekt tråd ^^ neeee!!! big_smile spara inte på gosakerna xD

2 103 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
#4065
Kalle_Finnen skrev:
PAIN skrev:
Kalle_Finnen skrev:
Blir nice detta smile Hoppas att du fixar till de dära med stolen bara, ser konstigt/fult ut enligt mig när stolen sitter 15 cm upp ifrån golvet, eller om du bara täcker sidan tongue
men va faaan e det min bil eller HAHAHA  lol

TROR folk jag lägger ner 100 tals timmar å sen slarvar till det i slutet ICKE tongue
stolsfästet sitter ca 4½ cm högre än volvos orginal stol vid sitt delen..å sen har en sportstol högre rygg än orginal tongue

kommer en cover...STOLEN E BARA DIT STÄLLD för inmåttning...jösses ....fan va folk har lätt å dömma å tycka bakom tangentbordet så fort man inte gör nåt klart på engång lol skärpning !

å för den som INTE har en volvo vet inte heller hur buckligt å massa kanaler mm som e under stolen heller tongue
å en sido cover är väl det minsta problemet å tillverka lol

Meningen med stol bilderna e ju för å hjälpa dom som INTE vet hur man kan montera in stolar i en volvo..å volvo finns det massor av tongue


hmmm..kanske ska hålla på det sista bilderna på bilen innan Elmia tongue roll
Haha take it easy ^^ fattade ju jag med att det inte var klart, iaf om man kollar på allt annat du gjort big_smile annars hade man kunnat skriva så till varje bild under en projekt tråd ^^ neeee!!! big_smile spara inte på gosakerna xD
va inte personligt just till dig ..fler som hört av sig om sina åsikter wink
blir bara lite off när man gör saker å folk har sina gooa åsikter...många har svårt å ge cred men så fort det inte SER bra ut eller rätt även om saken inte är färdig byggd...då kryper folk fram snabbt å skickar pm mm ... när dom har en egen bil å bygga tongue big_smile
no hard feelings wink

181 Inlägg
28 mars 2011
#4066
Hmm Fan måste nog skriva här då. Jag har nog följt denna långa och galna tråd från början, men e tyvärr lite "tyst" av mig. Iaf via datorn, Kompisar önskar nog att jag vore det IRL tongue

Jag e absolut ingen volvofan, MEN jag lyckas strunta i det när det gäller denna tråd och fåtal andra för det som intresserar mig mest är stereon, det galna och fina bygget. Jag gillar"over the top" showbygge smile

Jag har inget negativt att säga(förutom att det byggs i en volvo hehe) wink utan du gör bra jobb, du e rolig(följer dig på andra sajten) och du e noggrann. Så nu har en ny kommit fram och jag gnäller inte big_smile

Keep up the good work.

// Kenta


ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
29 mars 2011
#4067
som vanligt så blir de du gör riktigt nice... massa tummar upp!!

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

18 Inlägg
29 mars 2011
#4068
burning skrev:
Fan va grymt! :-) Synd att man missar bilen på Elmia! Dags att sätta Lill-Pain på ett eget bygge nu tycker jag, hade varit roligt att se! =)
HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också ;) ... blir till å vänta några år till :)


1 410 Inlägg
29 mars 2011
#4069
LILL-PAIN skrev:
burning skrev:
Fan va grymt! :-) Synd att man missar bilen på Elmia! Dags att sätta Lill-Pain på ett eget bygge nu tycker jag, hade varit roligt att se! smile
HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile

18 Inlägg
29 mars 2011
#4070
volvo_pure_power skrev:
LILL-PAIN skrev:
burning skrev:
Fan va grymt! :-) Synd att man missar bilen på Elmia! Dags att sätta Lill-Pain på ett eget bygge nu tycker jag, hade varit roligt att se! =)
HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också ;) ... blir till å vänta några år till :)
äsch skaffa en bil nu hehe :) behöver inte köra den men bygga kan du ju :)
haha ja men hur sjutton ska jag få bilen ifrån ???.... hehe från dig :) ;) :P


1 410 Inlägg
29 mars 2011
#4071
LILL-PAIN skrev:
volvo_pure_power skrev:
LILL-PAIN skrev:

HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile
haha ja men hur sjutton ska jag få bilen ifrån ???.... hehe från dig smile wink tongue
du har väl en farsa wink hehe

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
29 mars 2011
#4072
LILL-PAIN skrev:
volvo_pure_power skrev:
LILL-PAIN skrev:

HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile
haha ja men hur sjutton ska jag få bilen ifrån ???.... hehe från dig smile wink tongue
Börja kräva lön från far din, så har du snart samlat ihop till en billig bil att bygga i smile


535 Inlägg
29 mars 2011
#4073
LILL-PAIN skrev:
burning skrev:
Fan va grymt! :-) Synd att man missar bilen på Elmia! Dags att sätta Lill-Pain på ett eget bygge nu tycker jag, hade varit roligt att se! smile
HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
Ja du måste ha en bil. och eftersom far din vet hur kul det är å greja med sin, så vill han ju verkligen att du skall ta efter hans intresse. så det blir ju lite hans plikt att se till att du fortsätter tycka det är roligt;P


ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
29 mars 2011
#4074
kul att se så många peppa en grabb som LILL-PAIN big_smile.. bra att du hjälper far din grabben

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

536 Inlägg
29 mars 2011
#4075
PAIN skrev:
Kalle_Finnen skrev:
PAIN skrev:

men va faaan e det min bil eller HAHAHA  lol

TROR folk jag lägger ner 100 tals timmar å sen slarvar till det i slutet ICKE tongue
stolsfästet sitter ca 4½ cm högre än volvos orginal stol vid sitt delen..å sen har en sportstol högre rygg än orginal tongue

kommer en cover...STOLEN E BARA DIT STÄLLD för inmåttning...jösses ....fan va folk har lätt å dömma å tycka bakom tangentbordet så fort man inte gör nåt klart på engång lol skärpning !

å för den som INTE har en volvo vet inte heller hur buckligt å massa kanaler mm som e under stolen heller tongue
å en sido cover är väl det minsta problemet å tillverka lol

Meningen med stol bilderna e ju för å hjälpa dom som INTE vet hur man kan montera in stolar i en volvo..å volvo finns det massor av tongue


hmmm..kanske ska hålla på det sista bilderna på bilen innan Elmia tongue roll
Haha take it easy ^^ fattade ju jag med att det inte var klart, iaf om man kollar på allt annat du gjort big_smile annars hade man kunnat skriva så till varje bild under en projekt tråd ^^ neeee!!! big_smile spara inte på gosakerna xD
va inte personligt just till dig ..fler som hört av sig om sina åsikter wink
blir bara lite off när man gör saker å folk har sina gooa åsikter...många har svårt å ge cred men så fort det inte SER bra ut eller rätt även om saken inte är färdig byggd...då kryper folk fram snabbt å skickar pm mm ... när dom har en egen bil å bygga tongue big_smile
no hard feelings wink
haha, jo det finns ju folk till allt som sagt ^^ o jag ska ju inte säa när mina inte ens är monterade i min bil ännu xD och att min bil inte är i top skick tongue men såna är ju projekt, dom är inte i top skick innan de är klara cool

2 103 Inlägg
29 mars 2011
Trådstartare
#4076
DJchaoz skrev:
Hmm Fan måste nog skriva här då. Jag har nog följt denna långa och galna tråd från början, men e tyvärr lite "tyst" av mig. Iaf via datorn, Kompisar önskar nog att jag vore det IRL tongue

Jag e absolut ingen volvofan, MEN jag lyckas strunta i det när det gäller denna tråd och fåtal andra för det som intresserar mig mest är stereon, det galna och fina bygget. Jag gillar"over the top" showbygge smile

Jag har inget negativt att säga(förutom att det byggs i en volvo hehe) wink utan du gör bra jobb, du e rolig(följer dig på andra sajten) och du e noggrann. Så nu har en ny kommit fram och jag gnäller inte big_smile

Keep up the good work.

// Kenta
tack :)mycket trevlig läsning smile//mvh

2 103 Inlägg
29 mars 2011
Trådstartare
#4077
Nomenia skrev:
kul att se så många peppa en grabb som LILL-PAIN big_smile.. bra att du hjälper far din grabben
det diggar farsan med smile thanks folks smile
Senast redigerat av PAIN (29 mars 2011)

2 103 Inlägg
29 mars 2011
Trådstartare
#4078
volvo_pure_power skrev:
LILL-PAIN skrev:
burning skrev:
Fan va grymt! :-) Synd att man missar bilen på Elmia! Dags att sätta Lill-Pain på ett eget bygge nu tycker jag, hade varit roligt att se! smile
HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile
HAHAHAHA lol skulle min son till busfrö ha en kärra som han sen inte fick köra utan bara bygga på skulle jag garanterat LOVA att han skulle ut å leka med den ....LÄTT  I know my son lol

Vet ju hur det är med hans mini moto hemma rollbig_smile....den som inte skulle rulla 1 meter innan den kom ut till Evil Pain Garage ....jo jo den har det körts med... Lill-Pain mmmmm ...Huligaan son wink smile

Men om allt rullar på, så kommer han snart göra folkrace banorna farliga i Stockholm hehe..prejja ..mossa...gasaa..breeställ....mooooove lol
Senast redigerat av PAIN (29 mars 2011)

Mjuk som Sten
96 Inlägg
29 mars 2011
#4079
PAIN skrev:
volvo_pure_power skrev:
LILL-PAIN skrev:

HAHA det tycker jag också ....det skulle vara as kul men man måste ha en bil också wink ... blir till å vänta några år till smile
äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile
HAHAHAHA lol skulle min son till busfrö ha en kärra som han sen inte fick köra utan bara bygga på skulle jag garanterat LOVA att han skulle ut å leka med den ....LÄTT  I know my son lol

Vet ju hur det är med hans mini moto hemma rollbig_smile....den som inte skulle rulla 1 meter innan den kom ut till Evil Pain Garage ....jo jo den har det körts med... Lill-Pain mmmmm ...Huligaan son wink smile

Men om allt rullar på, så kommer han snart göra folkrace banorna farliga i Stockholm hehe..prejja ..mossa...gasaa..breeställ....mooooove lol
Vafan det bara å fixa en bil! Jag har en Corrado vr6 till salu, den kan man ju bygga rätt så bra i!! big_smile hehe

Btw! Gryyyyyyymt jävla projekt, har vart en tyst anhängare men var tvungen att säga det tongue

Peace

//PraXy

2 103 Inlägg
30 mars 2011
Trådstartare
#4080
Praxy skrev:
PAIN skrev:
volvo_pure_power skrev:

äsch skaffa en bil nu hehe smile behöver inte köra den men bygga kan du ju smile
HAHAHAHA lol skulle min son till busfrö ha en kärra som han sen inte fick köra utan bara bygga på skulle jag garanterat LOVA att han skulle ut å leka med den ....LÄTT  I know my son lol

Vet ju hur det är med hans mini moto hemma rollbig_smile....den som inte skulle rulla 1 meter innan den kom ut till Evil Pain Garage ....jo jo den har det körts med... Lill-Pain mmmmm ...Huligaan son wink smile

Men om allt rullar på, så kommer han snart göra folkrace banorna farliga i Stockholm hehe..prejja ..mossa...gasaa..breeställ....mooooove lol
Vafan det bara å fixa en bil! Jag har en Corrado vr6 till salu, den kan man ju bygga rätt så bra i!! big_smile hehe

Btw! Gryyyyyyymt jävla projekt, har vart en tyst anhängare men var tvungen att säga det tongue

Peace

//PraXy
tack smile
haha ja det hade vart nåt va lol
va ju synd att vi redan har 2 bilar i garaget ..letade corrade för 1-2 år sedan,men så vart det en bus BMW istället tongue


Sök