3045
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

2 103 Inlägg
11 maj 2011
Trådstartare
#4221
Only-volvo skrev:
Kommer att följas. Kommer det bli några fler byggen med 945:an framöver?
det får vi se wink har en plan ...har en galen idee till men som sagt får se efter Vallåkra hur det blir wink

2 103 Inlägg
11 maj 2011
Trådstartare
#4222
Yamaz skrev:
Tokken skrev:
Yamaz skrev:
najs! kommer följa!smile

Tokken: Kanske för o ha en rad i varje dörr eller nåt liknande styling-syfte? blir ju sjukt coolt tycker ja^^
Öhmm, ja jo i all ära.. men MDS diskanter har en förmåga att ta över nå rent fruktansvärt.

Så att ha alla monterade men inte inkopplade i så fall.. antingen det eller dela aktivt så man kan sänka
diskanterna separat, det kommer annars bli helt vansinnigt skrikigt.
Ja, ja e nt så jätteinsatt.. så du kan mkt väl ha rätt. men dom går väl o sänka antar ja, som du säger
därför man motståndar dom smile man behöver inte använda alla men ....man kan för man vill ha roligt tongue big_smile big_smile

2 103 Inlägg
11 maj 2011
Trådstartare
#4223
Yamaz skrev:
PAIN skrev:
_Performance_ skrev:
haha fyfan lika bra att vara ute i god tid tongue . Kommer garanterat följa det projektet
jupp när man inte rullar på event med den andra bilen, så mååste man ju bygga lite tongue
med andra ord blir det i den gula BMWn? eller rent av volvo-brukisen?big_smile
gulingen tongue

....hahaa å brukisen , men den kommer bara göras om lite tongue...krutet blir den gula wink

685 Inlägg
11 maj 2011
#4224
PAIN skrev:
Only-volvo skrev:
Kommer att följas. Kommer det bli några fler byggen med 945:an framöver?
det får vi se wink har en plan ...har en galen idee till men som sagt får se efter Vallåkra hur det blir wink
Ok, låter lovande:)

No turbo shit - just real power!

TBM Yamaz
199 Inlägg
11 maj 2011
#4225
PAIN skrev:
Yamaz skrev:
PAIN skrev:

jupp när man inte rullar på event med den andra bilen, så mååste man ju bygga lite tongue
med andra ord blir det i den gula BMWn? eller rent av volvo-brukisen?big_smile
gulingen tongue

....hahaa å brukisen , men den kommer bara göras om lite tongue...krutet blir den gula wink
fyfan va nice!big_smile

Dreams are like rainbows... only idiots chase 'em
Min projekt-tråd finner du här: BMW E30, styling, interiör samt uppfräschning. - RALLYSTUK

Osponsrad
1 631 Inlägg
11 maj 2011
#4226
Jag kommer följa detta oxå wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

104 Inlägg
11 maj 2011
#4227
Kommer följas ! smile


79 Inlägg
11 maj 2011
#4228
prenumationen är kvar detta kommer följas blir nog sjukt med alla denna tid men spelar väl ingen roll hur mycket tid man har blir ju en massa i sista minuten ändå tongue


329 Inlägg
11 maj 2011
#4229
*rattar in raudiånn på kanal Pain*


95 Inlägg
12 maj 2011
#4230
SJälvklart blir det att följa denna galna tråd big_smile big_smile Bilen såg sjukt bra ut när den blev klar big_smile Dock bara sett bilderna från elmia osv men sjukt nice för det big_smile Keep it going pain / Mvh matte

I rather go low and loud insted of fast and invisible

2 103 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
#4231
dax för lite film iallafall tongue
kliiiick ---->> http://www.youtube.com/watch?v=uSYTtXZTttM

542 Inlägg
5 juni 2011
#4232
PAIN skrev:
dax för lite film iallafall tongue
kliiiick ---->> http://www.youtube.com/watch?v=uSYTtXZTttM
det var på tiden tongue

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
5 juni 2011
#4233
PAIN skrev:
å väääääldigt snart påbörjas det med det nya ELMIA 2012 bygget...YES ..du läste rätt..ELMIA 2012 smile ...å det är inte volvo tongue

Va hos sponsorn MDS igår å gjorde klart set up ljudet å fick med mig endel saker som tex 80 st Dämpmattor silent coat..stumt ska det bli tongue

endel av ljud setupen kan jag avslöja så ni kanske blir sugna på följa nya bygget wink
Set up for the new car projekt elmia 2012 : P
- 2 st 1214" basar,
- 12 st 6,5" er
- 12 st diskanter
- 2 st MDS T5 steg
- 3 st MDS T4 steg
- 2st 6" Aeroportar
- 80 st dämpmattor silent coat
- 4 st batts + laddare
å lite annat som jag ligger secret med wink
.... This Will kill some ears 2012 big_smile big_smile

å det lär inte bara byggas ljud i denna bil---nu finns det maassor med tid å göra nå galet tongue
.......soon the build start smile
big_smile  Har man gött om fritid så e det lika bra å fylla det med saker man tycker om å göra en
å gå sysslolös å dra armarna efter en  go *Pain* go  tongue

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

536 Inlägg
5 juni 2011
#4234
Haha, lite smått dålig kvalité dock, men du är så jävla go så det jämnar ut sig samt ljudet i bilen!!! big_smile Ska bli kul o se vad som händer med ditt nästa projekt!! ;D

170 Inlägg
5 juni 2011
#4235
haha grym video smile skapligt ljud också ;D

2 103 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
#4236
thanks folks smile


kalle - youtubes fel...filmar i hd så när den ligger i datron så e den kanon wink bara dom som inte verkar gilla bra kvalle wink

Det nya2012 bygget har redan påbörjats men håller lite på bilderna ett tag tongue

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
5 juni 2011
#4237
PAIN skrev:
thanks folks smile


Det nya2012 bygget har redan påbörjats men håller lite på bilderna ett tag tongue
hmm så nu ska man sitta klistrad och vänta tkr du wink

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

Living Life Sideways
496 Inlägg
5 juni 2011
#4238
PAIN skrev:
thanks folks smile


kalle - youtubes fel...filmar i hd så när den ligger i datron så e den kanon wink bara dom som inte verkar gilla bra kvalle wink

Det nya2012 bygget har redan påbörjats men håller lite på bilderna ett tag tongue
ska inte vara några problem. Jag har laddat upp många HD filmer utan problem

2:a Pris Volvo 900, Vallåkra 2007
3:a Volvo 900, Vallåkra 2012
TPC Ballaste Bil 2012

536 Inlägg
7 juni 2011
#4239
PAIN skrev:
thanks folks smile


kalle - youtubes fel...filmar i hd så när den ligger i datron så e den kanon wink bara dom som inte verkar gilla bra kvalle wink

Det nya2012 bygget har redan påbörjats men håller lite på bilderna ett tag tongue
Haha jefla youtube!! yikes Får ta o betala lite så dom har råd o uppgradera sig!! ;D

10 Inlägg
12 juni 2011
#4240
Såg din bil första gången i bilsport sen på Elmia och nu har jag kollar igenom hela tråden (tog ett par dagar) men jag måste bara få säga att jag älskar ditt bygge och dins sjuka videosar! Kärringen fattar inte vad det är som jag ligger på golvet och skrattar åt:P Lärt mig otroligt mycket om hur jag ska fixa med mitt kommande ljudbygge sen. Hoppas att du aldrig slutar bygga bil! Du är en stor inspirations källa! Du är inte sugen på att adoptera mig? För jag älskar dina galna idéer och vill ha dig som pappa haha tongue Lite OT men kan jag skicka lite bilder till dig och höra om pris ungefär på en gaddning? Mvh Robin



Sök