Detta är mitt första bygge och visst tycker jag att det har varit lite problem ibland men det värsta har varit all j-vla slipning. Att bygga med glasfiber fixar nog dom flesta men det är när det är dax för slipningen många ger upp...
Det jag tycker varit svårast är nog lackningen eftersom mina förutsättningar inte varit dom bästa (se bilderna på min lackbox), men vissa detaljer har jag lackat i box och då är det inga bekymmer :-)
Den är snart klar så håll utkik efter bilder nästa vecka så hoppas jag att du ska få se den färdig.
BjtheDj skrev:
Du är ju riktigt duktig på det du gör! Är det svårt att göra? T.ex. det du har gjort med dörrarnas insida ? Längtar efter att se den färdig ;D. Keep it up.
ska du sälja ? såg den på blocket om jag inte tog fel häromdan sett att den har stått vid travet ett par dagar i rad nu. precis utanför garaget jag håller till i kanske hört när jag brumma lite xd ?
ska du sälja ? såg den på blocket om jag inte tog fel häromdan sett att den har stått vid travet ett par dagar i rad nu. precis utanför garaget jag håller till i kanske hört när jag brumma lite xd ?
Japp nu ska den bort, nytt projekt är inhandlat och påbörjat.
Tyvärr så rasade lådan så den är i vägskickad på rep. får troligtvis tillbaka den i veckan.
Jag får väl komma och titta på när du brummar då :-)
Japp nu ska den bort, nytt projekt är inhandlat och påbörjat.
Tyvärr så rasade lådan så den är i vägskickad på rep. får troligtvis tillbaka den i veckan.
Jag får väl komma och titta på när du brummar då :-)