HUR kan man skada sig på en alu vinge ? Om man inte slipar till den och backar in i folk då..
Tänk dig att du kör på någon i t.ex. 90km/h så dom flyger över ditt tak (låt oss säga att dom ens överlever den megasmällen), då kommer du troligtvis att hyvla dom mer eller mindre i delar som med en osthyvel. Men sannolikheten är väl i och för sig inte så stor att dom kommer levandes över bilen då..
Oavsett vilken bil du väljer att bygga på, LESS IS MORE!
Fälgar och sänkning är det jag tycker du ska börja med. En gammal bil med taskig lack kan man ju rolla eller lacka själv med en spruta från Biltema, kommer inte bli perfekt men du lär dig en massa. Fiesta med mondeo-motor hade vart riktigt läckert!
Hittade en nu, Men det förklarade inte mycket.. Varför kallar alla det "Japsdämpare" När det ser ut som vilken dämpare som helst ?:S
EDIT: kan ju säga att min kamera inte är den bästa också. Batteriet tar slut efter ca: 10kort med blixt (Ikea batterier iofs, Men ändå, ska testa med bättre batterier)..
Om jag fattar rätt så, Dom är större och "råare" ? Ne, Om inte en 1.3mpixel eller VGA Duger, Vilket det inte gör xD Ska se om jag har nån annan Digikamera..Öh, hittade en Focus 3.1 mpixel.. Ska kolla hur stort minnet är..