Jag vill höra er motivering till varför ni väljer vad. Det handlar om bilar för gatbruk.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Hade jag fått välja att bygga om bmwn till antingen turbo eller kompressor, så hade jag valt kompressor av den enkla andledningen till att jag gillar bottenvrid och stark bil på låga varvtal, och ett plus är att kompressor är enklare att montera än att börja turbokonvertera.
Jag körde me kompressor i min innan men tröttnade lite på det då jag ville få ut mer effekt på ett lättare sett. Dessutom gillar jag effektkänslan bättre me turbon.
Jag satt och sökte men hittade inte någon EXAKT likadan tråd. Då kan du vara så vänlig och länka till den tråden som är EXAKT likadan.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Undrar hur många 100 trådar det finns om ämnet, testa sök funktionen vettja
Sök upp de 100 länkarna och skriv dem här så tror jag dig. Jag har sökt på ämnet men blev inte nöjd med trådarna.
Du kanske skulle kunna svara på frågan istället för att gnälla om liknande trådar i ämnet
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
De beror på vad de är för maskin. Om de är en v8 så vill jag ha turbo men om de är en 4,5 eller 6cyl så vill jag ha kompressor. Varför? Jag vill vara anorlunda